• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EnaOline

tofflisar, du slapp tullen låter det som o det är väl bra? ;)

• tofflisar

EnaOline: ja, det verkar väl så va? Skitbra isf!

• EnaOline

tofflisar ja verkligen skitbra, grattis! ;)

• Ankan80

Lina_K
    Din gästbok var inte tillgänglig så jag skickade ett meddelande till dig .

• CaCC

Jag har bara tagit grunderna på 2 klänningar och trixat och mixat så jag ska få en skiss på den enhetliga klänningen. Jag fick ett svar från Paula att de har massor att göra och att den kommer komma. Är bara så rädd för att jag inte kommer få klänningen i tid till bröllopet.

The Bumblebee skrev 2008-05-12 14:26:22 följande:

CaCC:Min klänning är alldeles strax klar men jag fick aldrig nån skiss. Mina små justeringar hade inte synts på en skiss - därför var det liksom överflödigt. Det beror på hur mycket ändringar som man vill ha gjorda Vad är det för klänning som du har beställt?
  • The Bumblebee

CaCC:
    När ska du gifta dig då?

• tofflisar

hahahhahaha.. hämtade min klänning o har precis provat den. Ser inte klok ut! *s* Men tror det går o fixa. Den är alldeles för stor vilket inte var direkt smickrande. Borde kunnas fixas hos sömmerska..

• DetOrdnarSig
    tofflisar skrev 2008-05-12 18:03:52 följande:
    hahahhahaha.. hämtade min klänning o har precis provat den. Ser inte klok ut! *s* Men tror det går o fixa. Den är alldeles för stor vilket inte var direkt smickrande. Borde kunnas fixas hos sömmerska..
    Aj då! Det låter ju inte alls bra. Var beställde du ifrån?
  • tofflisar

Beställde från Sheshopping. Nöjd med servicen förövrigt men klänningen är som sagt för stor. Konstigt eftersom den är måttbeställd..

• Zsarah

Hej, nu har jag beställt min klänning, det är via lillsessan. Betalde handpenningen idag. Bestälde i god tid så om jag ändrar mig så kan man beställa en till eller göra ändringar. Nu är det bara att vänta:D

Svar på tråden Ny kina tråd!!