• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • FruT 080808

Hihi fick ju svar på mnin fråga ovan ser jag

• FruT 080808

Kanske ska köpa från dom istället då

• marvella

Ja, egentligen är jag nöjd Hantverket och materialet är jättefint, 4 veckors leverans som de lovade. Dragkedja och avtagbart släp istället för korsettsnörning och vanligt släp som på deras modell (har faktiskt ingen aning om det är en kopia men antar det).
    MEN jag beställde första bästa klänning och är nog bara lite nojig över det...

Jag betalade varken frakt eller tullavgift. Det var fri frakt och klänningen kom bokstavligen talat inslaget i ett paket med snöre och allt, vet inte om det gjorde att jag slapp frakt..

• marvella

Sidan jag beställde från hittade jag via BT förra sommaren men sen har jag inte hört talas om den. Undrar varför?
    Jag har iaf inget ont att säga om dem, mitt köp var helt "strulfritt"!

• Marsaphir Marlean

Ett tips är väl att inte se på andra sidor då. Jag är jättenöjd med min klänning, men så gick jag även igenom ca 700 klänningar innan jag valde. =)

• bridesilly

Hur lång tid tar det innan man får klänningen när 1koo har skickat den? nån som vet?

• Eksjöbrud08

Nu har den kommit!!! Det gick jättesnabbt och jag slapp tullen. Cloth sample för värde av 10 dollar stod det på paketet. Skönt att slippa det.

Är så nöjd med hur klänningen ser ut, så mycket finare än jag någonsin kunde föreställa mig. Men ett problem, den är för stor!!! Din sitter uppe, så jag tappar inté den eller så. Men det går inte att dra ihop så mycket som jag skulle vilja vid "nedre magen". Har man korsettliv så vill man ju kunna använda det. Att den är så stor gör att livet bak inte se rut som ett V som det skall utan mer som ett Y då det är helt ihopdraget längst ner. Inte roligt!!! Skall kolla med sömerska imorgon för att se om hon kan hjälpa mig. Skall maila Kanacca och klaga lite i kväll också. Men egentligen är jag supernöjd!!!!! Kika gärna in i mitt bildgalleri och spana in kreationen. Det blir ju säkert flera 100 gånger bättre sedan när den dessutom är mindre skrynklig

• marvella

Eksjöbrud08

Den ser verkligen fin ut! Nästan lite avundsjuk

Ta in den över magen kan säkert en duktig sömmerska hjälpa dig med! Hade varit värre om det varit åt andra hället tror jag...

• Pyron

Åhhh så snygg.
    Tycker den ser kanon ut.
    Hoppas att sömmerskan kan hjälpa dig med det du vill.

Eksjöbrud08 skrev 2008-05-13 18:52:56 följande:
    Nu har den kommit!!! Det gick jättesnabbt och jag slapp tullen. Cloth sample för värde av 10 dollar stod det på paketet. Skönt att slippa det.Är så nöjd med hur klänningen ser ut, så mycket finare än jag någonsin kunde föreställa mig. Men ett problem, den är för stor!!! Din sitter uppe, så jag tappar inté den eller så. Men det går inte att dra ihop så mycket som jag skulle vilja vid "nedre magen". Har man korsettliv så vill man ju kunna använda det. Att den är så stor gör att livet bak inte se rut som ett V som det skall utan mer som ett Y då det är helt ihopdraget längst ner. Inte roligt!!! Skall kolla med sömerska imorgon för att se om hon kan hjälpa mig. Skall maila Kanacca och klaga lite i kväll också. Men egentligen är jag supernöjd!!!!! Kika gärna in i mitt bildgalleri och spana in kreationen. Det blir ju säkert flera 100 gånger bättre sedan när den dessutom är mindre skrynklig
  • bridesilly

Den är sååååå fin. GRATTIS Du kommer vara underbart söt på din bröllopsdag

Eksjöbrud08 skrev 2008-05-13 18:52:56 följande:
    Nu har den kommit!!! Det gick jättesnabbt och jag slapp tullen. Cloth sample för värde av 10 dollar stod det på paketet. Skönt att slippa det.Är så nöjd med hur klänningen ser ut, så mycket finare än jag någonsin kunde föreställa mig. Men ett problem, den är för stor!!! Din sitter uppe, så jag tappar inté den eller så. Men det går inte att dra ihop så mycket som jag skulle vilja vid "nedre magen". Har man korsettliv så vill man ju kunna använda det. Att den är så stor gör att livet bak inte se rut som ett V som det skall utan mer som ett Y då det är helt ihopdraget längst ner. Inte roligt!!! Skall kolla med sömerska imorgon för att se om hon kan hjälpa mig. Skall maila Kanacca och klaga lite i kväll också. Men egentligen är jag supernöjd!!!!! Kika gärna in i mitt bildgalleri och spana in kreationen. Det blir ju säkert flera 100 gånger bättre sedan när den dessutom är mindre skrynklig
Svar på tråden Ny kina tråd!!