• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Thailand 08

Undrar hur mycket jordskalvet påverkar.Om det blir förseningar med leveraner osv?

• EldHav

Woohooo!! De skickade min klänning idag. PP hade tydligen lämnat tillbaka pengarna till dem. Jag anar ugglor i mossen o tror nästan att de försökt få betalt två ggr, men så dum varjag inte, och nu är det löst
    Inom en vecka ska den va här ca.

• FruT 080808

Nu blir jag lite nyfiken.
    Vars har ni beställt era klänningar i från, och har ni vart nöjda?

• Thailand 08

FruT 080808 skrev 2008-05-13 07:31:19 följande:

Nu blir jag lite nyfiken.Vars har ni beställt era klänningar i från, och har ni vart nöjda?
    Hej!
    Jag beställer från Kanacca.Har varit jätte nöjd varje gång
  • Thailand 08

Jag mailade och frågade..2 minuter senare hade dom svarat.Dom har fullt upp så klänningen är inte riktigt klar än!

• EldHav

Nu blir jag lite nyfiken.Vars har ni beställt era klänningar i från, och har ni vart nöjda?
    Har beställt från sheshopping.com varit jättenöjd med service, de har msn, och sitter där mer eller mindre dygnet runt. Nu återstår leveransen om ca en vecka. Det var strul med betalningen, men det var framförallt PayPal som strulade!
  • majamyra

Äntligen svar från Kanacca, de har haft dataproblem, läste i tidningen i morse om jordbävningen. Inte kul, kändes lite dumt då nästan för jag hade mailat igår kväll ett 3:e mail att jag tyckte dem kunde höra av sig. Men jag har fått svar under natten och de beklagar förseningarna och kommer skicka bilder så fort de kan, och den är snart klar. Fast det sa dem ju för en månad sen...men de kanske har lovat lite för mycket bara. Jag väntar tålmodigt :)

Måste berätta nåt kul. Jag drömde en mardröm att jag fått klänningen och den var GRÅ! Och så kollade jag tvättlappen (som om de syr i en tvättlapp?) och då stod det 100% bomull!! HAhahahahaaaaaa....jag blev lite svettig, i drömmen, kan jag säga :)

• EldHav

majamyra: hehe, inte kul dröm med klänningen! Ännu har jag inte haft en bröllops-dröm, men det kommer nog... vi åker ju till Island (där vi ska gifta oss) om nästan exakt en månad, den 15:e juni... SHIT va tiden rinner iväg!

• majamyra

Eldhav: Jättesöt klänning i ditt galleri! Oj, det är ju snart ni gifter er, kul! Vi gifter oss 6 nov :) Lär väl ha åtskilliga drömmar om jag inte får klänningen snart..haha

• bridesilly

jag har beställt min brudklänning från abigale och är supernöjd. Nu har jag beställt en finklänning och en TTD klänning från 1koo å ska se om jag blir lika nöjd även med dem

Svar på tråden Ny kina tråd!!