• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Humlanhubbe

Grattis,jättesöt klänning!

Eksjöbrud08 skrev 2008-05-13 18:52:56 följande:
    Nu har den kommit!!! Det gick jättesnabbt och jag slapp tullen. Cloth sample för värde av 10 dollar stod det på paketet. Skönt att slippa det.Är så nöjd med hur klänningen ser ut, så mycket finare än jag någonsin kunde föreställa mig. Men ett problem, den är för stor!!! Din sitter uppe, så jag tappar inté den eller så. Men det går inte att dra ihop så mycket som jag skulle vilja vid "nedre magen". Har man korsettliv så vill man ju kunna använda det. Att den är så stor gör att livet bak inte se rut som ett V som det skall utan mer som ett Y då det är helt ihopdraget längst ner. Inte roligt!!! Skall kolla med sömerska imorgon för att se om hon kan hjälpa mig. Skall maila Kanacca och klaga lite i kväll också. Men egentligen är jag supernöjd!!!!! Kika gärna in i mitt bildgalleri och spana in kreationen. Det blir ju säkert flera 100 gånger bättre sedan när den dessutom är mindre skrynklig
  • jeeksa080823

Hej på er!

Igår kom min klänning från Milly Bridal, kom några dagar tidigare mot vad som var beräknat. Är supernöjd och sitter perfekt!! Hur fin som helst!
    Har inte haft nåt problem med beställningen, rekommenderar varmt att beställa därifrån.
    Har tyvärr ej lagt in nån bild men den ser ut som Maggie sottero klänningen i galleriet.

Lycka till ni andra som beställt och ska beställa!

• Nienna

Eksjöbrud08 - Superfin klänning! Sömmerskan kan säkert ta in den.

• Eksjöbrud08

Tack för alla snälla kommentarer. Hoppas verkligen att det inte är något problem för sömerskan, men jag är tveksam!

Marvella, din klänning är jättefin! Tycker inte alls att du behöver ha någon ångest eller panik, du har ju redan din drömklänning eller

• Blivande Dahlin

Nu har jag äntligen lagt in lite bilder i galleriet, kommer att ta bort fom imorgon kväll.

• Humlanhubbe

Det var en söt klänning!Vart beställde du ifrån?
    Blivande Dahlin skrev 2008-05-13 21:17:49 följande:

Nu har jag äntligen lagt in lite bilder i galleriet, kommer att ta bort fom imorgon kväll.
  • Eksjöbrud08

Lite annorlunda och jättesöt tycker jag. Antar att du är supernöjd!

• bridesilly

Jättefin klänning
Svar på tråden Ny kina tråd!!