• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Vinterbruden 08
    EnaOline skrev 2008-05-10 13:25:20 följande:
    Hej tjejer!Jag är riktigt nervös: se vad som står om klänningen?? www.ems.com.cn/tracking number:EA997869247CNHar just mejlat säljaren, han verkar ha skickat klänningen fram o tillbaka, inte p g a de olika transport terminalerna i a f... :( jag är så rädd att jag har blivit lurad! Personen ifråga har så himla bra feedback på ebay, alla är såå nöjda, inget negativt eller neutralt feedback. Jag hoppas att posten har gjort något fel och att jag inte håller på att bli lurad!
    Men så som jag förstår så har det blivit skickad idag.. Den har åkt runt lite men så står det förväntasd sändning i dag och så sänt idag.. Så nu tar dte nog inte lång tid tills du har den...
  • grabbarna

usch då så trist...korsett ryggen är ju svår att göra nåt åt men fylligheten kanske beror på underkjolen? trist när det blir sådär

stfa skrev 2008-05-10 18:03:38 följande:
    Har fått bilder på min klänning från Millys nu idag. Jag är så besviken! Det är inte alls den klänning jag önskade, t ex så är släpet för kort, klojen inte nog fyllig och så är det ingen korsettrygg på den fast jag specifikt skrivit ner allt som jag ville ha och dubbelkollat att de förstod Vet inte alls vad jag ska göra nu, gifter oss om 4 veckor idag... Så ledsen... Har mailat tillbaka men inte fått svar...
  • Car0line

Batalade och sände in måtten till Kanacca i början på veckan, fick svar tillbaks att de fått pengarna och måtten. Men nu då? Får man inte veta något order nr? Eller när klänningen förväntas vara klar?
    Ni andra som beställt därifrån, berätta hur det var för er!!

• FruT 080808

Någon som köpt från Landybridal och som har några erfarenheter?

• Thailand 08
    stfa skrev 2008-05-10 18:03:38 följande:
    Har fått bilder på min klänning från Millys nu idag. Jag är så besviken! Det är inte alls den klänning jag önskade, t ex så är släpet för kort, klojen inte nog fyllig och så är det ingen korsettrygg på den fast jag specifikt skrivit ner allt som jag ville ha och dubbelkollat att de förstod Vet inte alls vad jag ska göra nu, gifter oss om 4 veckor idag... Så ledsen... Har mailat tillbaka men inte fått svar...
    Nej vad tråkigt! Hjälper det med underkjol?
    Hoppas det löser sej
  • majamyra

stfa: Vad tråkigt för dig. Har dem svarat dig än?

• CaCC

Hej på er. Någon här som har beställt klänning genom Lillsessan? Hur lång tid tog det innan ni fick skissen på klänningen? Jag betalade in handpenning för 3 veckor sen och har fortfarande inte fått någon skiss.

• Ankan80

Är du säker på att hon fortfarande ger ut skisser? Har för mig att hon inte gör det längre då hon bytt fabrik? Maila o fråga var den tar vägen annars?!
    Jag fick min skiss dagen efter jag betalt, men jag beställde från den andra fabriken och i december.
    Det kan nog ta olika lång tid beroende på vilken säsong man beställer. Det är ju verkligen högtryck nu.

CaCC skrev 2008-05-12 13:14:35 följande:
    Hej på er. Någon här som har beställt klänning genom Lillsessan? Hur lång tid tog det innan ni fick skissen på klänningen? Jag betalade in handpenning för 3 veckor sen och har fortfarande inte fått någon skiss.
  • The Bumblebee

CaCC:
    Min klänning är alldeles strax klar men jag fick aldrig nån skiss. Mina små justeringar hade inte synts på en skiss - därför var det liksom överflödigt. Det beror på hur mycket ändringar som man vill ha gjorda
    Vad är det för klänning som du har beställt?

• tofflisar

Hej Kinaexperter! En fråga till er som fått era klänningar: fick ni betala tull? o hur gick det till isf? Jag har nämligen fått en avi så det verkar bara vara att hämta klänningen. Står avgiftsfri på avin. När kommer tullavgiften?

Svar på tråden Ny kina tråd!!