Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
usch då så trist...korsett ryggen är ju svår att göra nåt åt men fylligheten kanske beror på underkjolen? trist när det blir sådär
Batalade och sände in måtten till Kanacca i början på veckan, fick svar tillbaks att de fått pengarna och måtten. Men nu då? Får man inte veta något order nr? Eller när klänningen förväntas vara klar?
Ni andra som beställt därifrån, berätta hur det var för er!!
Någon som köpt från Landybridal och som har några erfarenheter?
stfa: Vad tråkigt för dig. Har dem svarat dig än?
Hej på er. Någon här som har beställt klänning genom Lillsessan? Hur lång tid tog det innan ni fick skissen på klänningen? Jag betalade in handpenning för 3 veckor sen och har fortfarande inte fått någon skiss.
Är du säker på att hon fortfarande ger ut skisser? Har för mig att hon inte gör det längre då hon bytt fabrik? Maila o fråga var den tar vägen annars?!
Jag fick min skiss dagen efter jag betalt, men jag beställde från den andra fabriken och i december.
Det kan nog ta olika lång tid beroende på vilken säsong man beställer. Det är ju verkligen högtryck nu.
CaCC:
Min klänning är alldeles strax klar men jag fick aldrig nån skiss. Mina små justeringar hade inte synts på en skiss - därför var det liksom överflödigt. Det beror på hur mycket ändringar som man vill ha gjorda
Vad är det för klänning som du har beställt?
Hej Kinaexperter! En fråga till er som fått era klänningar: fick ni betala tull? o hur gick det till isf? Jag har nämligen fått en avi så det verkar bara vara att hämta klänningen. Står avgiftsfri på avin. När kommer tullavgiften?