• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Lina_K
    Amazonen skrev 2008-05-09 07:30:39 följande:
    Lina_K- PSN nummer heter det och länken till orderstatus hittar du på din beställningssida när du fyllt i måtten och skickat!
    Jag har ett ordernr men hittar ingen länk...
  • Lina_K

Found it!

Actual date Expected date
    Your order is received on: 4/16/2008 N/A
    Start processing order on: 4/17/2008 4/18/2008
    Finish processing on: Pending 5/16/2008
    Item shipped out on: Pending 5/18/2008

• bridesilly
    EldHav skrev 2008-05-09 10:15:53 följande:
    Nu har paypal returnerat betalningen!! Hur är det möjligt?? Klänningen är klar, men de kan inte skicka tack vare PP.... Jag har ju stängt ner mitt konto, eftersom de satte mig som kines, inte svensk. Gick inte att ändra om man inte stängde ner kontot o startade ett nytt.Har nyss startat ett nytt, men det tar minst 4 arbetsdagar för deras 15 kr att dras, så jag får koden till att bekräfta att det är mitt kort...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!
    du behöver inte vänta fyra dagar. du kan använda kontot direkt. Det är bara om du vill handla för en summa över 10.000 kr tror jag det är som du måste vänta på koden så sätt igång å betala du bara
  • EldHav

Det står att jag inte har full access förrän koden är inne, sen startade jag ett nytt konto för att se om de satte mina pengar där, eftersom de dragit tillbaka betalningen från sheshopping.

• bridesilly
    EldHav skrev 2008-05-09 12:13:48 följande:
    Det står att jag inte har full access förrän koden är inne, sen startade jag ett nytt konto för att se om de satte mina pengar där, eftersom de dragit tillbaka betalningen från sheshopping.
    ja precis du har inte full access till så stora betalningar men till mindre köp som ex kinaklänningar funkar det utmärkt att betala.
  • bridesilly

Nu är det lite över en vecka kvar tills mina klänningar på 1koo ska vara färdiga och inte ett ljud eller en bild. Suck, hur lång tid kan det ta

• EldHav
    bridesilly skrev 2008-05-09 12:15:41 följande:
    ja precis du har inte full access till så stora betalningar men till mindre köp som ex kinaklänningar funkar det utmärkt att betala.
    Det är det att jag redan genomfört en betalning, med ett annat konto, som nu är stängt, eftersom PP sa till mig att göra det. Enda sättet att ändra sitt land, de satte mig som kines, och det gick inte att ändra... Men nu förstår jag inte vart pengarna tar vägen, om de returnerat pengarna till ett stängt konto??
  • bridesilly
    EldHav skrev 2008-05-09 12:32:56 följande:
    Det är det att jag redan genomfört en betalning, med ett annat konto, som nu är stängt, eftersom PP sa till mig att göra det. Enda sättet att ändra sitt land, de satte mig som kines, och det gick inte att ändra... Men nu förstår jag inte vart pengarna tar vägen, om de returnerat pengarna till ett stängt konto??
    oj, svårt. Hmmm dom borde logiskt sett gå in på ditt bank konto väl? eller ja kan inte säkert svara på detta faktiskt är jag rädd.
  • Zsarah

Ni som har köpt klänning via Lillsessan, ris och ros?
    Hur länge tog det, var klänningen som du hade förväntat dig?
    Ska nämligen betala handpenning snart och jag har bara läst postitiv respons från folk som har köpt via henne, det låter ju lite för bra för att vara sant:)

• palmer

Nu har jag äntligen bestämt mig för en klänning =), tänkte beställa via Kanacca.
    Har mejlat dom och har tyvärr ej fått svar ännu, mejlade visserligen igår kväll, så sååå längesedan är det ju inte..

Ni som haft kontakt med Kanacca tidigare, har dom varit snabb på att svara eller får man räkna med väntan?

Vill ju kolla att dom svarar på mejl innan jag beställer, så man vet att kommunikationen fungerar..

Svar på tråden Ny kina tråd!!