• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • stfa

Börjar själv bli lite orolig för att komma i min klänning när det är dags. Har precis fått reda på att jag är gravid och om 4 veckor är bröllopet. Andra barnet så visst kan magen synas då...

Ankan80 skrev 2008-05-08 13:22:05 följande:
    Hehe...du med? Lättare att motivera sig till träning.
  • EnaOline

hej ni!
    jag har köpt en korsett på ebay, men den är trasig, jag har inte ens provat den, såg med en gång att den var trasig, det såg ut som om den har varit använd, som om någon har försökt tvinga på sig den och dragit för hårt och då har den gått sönder!

• EnaOline

men hur i helsikke ska man få den som har sålt den att tro på en, är så orolig att de ska tro att det är jag som har orsakat det, tips på vad jag ska skriva/ hur jag ska förklara?

• Zilba

GRATTIS!
    Kul!
    Du behöver inte vara orolig för magen när det är så tidigt. Hade du tänkt att ha korsett? Min syster var gravid i 12e veckan när hon gifte sig och frågade bm om barnet kunde skadas av korsett men hon sa att sådär tidigt är det inte barnet som "buktar ut" så det var bara att köra. Magen då består av vatten osv.

stfa skrev 2008-05-08 16:01:16 följande:
    Börjar själv bli lite orolig för att komma i min klänning när det är dags. Har precis fått reda på att jag är gravid och om 4 veckor är bröllopet. Andra barnet så visst kan magen synas då...
  • Pyron

Åhhh så arg jag blir.
    För ca 1½ vecka sen fick jag veta att dom skulle skicka bilder på min klänning nu på lördag.
    Jag skickade ett mail igår och frågade om de andra två klänningarna.
    Då fick jag svar idag att dem har så mycket att göra så det kommer att dra ut på tiden, och sen frågar dom när jag senast måste ha kläningen.
    Tankarna i mitt huvud går ju att dom har gjort något fel när dom har sytt klänningen. Så att dom måste börja om. Eller hur kan det bli så mycket att göra helt plötsligt?
    Dom sa ju inte att det blir lite senare utan dom frågar när jag måste ha den. Det känns så frustrerande.

Jag vill ju ha den nu.

• Amazonen

Pyron - vilket företag har du beställt ifrån? Låter trist att inte få klänningarna på när de lovat!

• Nienna
    Pyron skrev 2008-05-08 19:12:12 följande:
    Åhhh så arg jag blir.För ca 1½ vecka sen fick jag veta att dom skulle skicka bilder på min klänning nu på lördag.Jag skickade ett mail igår och frågade om de andra två klänningarna.Då fick jag svar idag att dem har så mycket att göra så det kommer att dra ut på tiden, och sen frågar dom när jag senast måste ha kläningen.Tankarna i mitt huvud går ju att dom har gjort något fel när dom har sytt klänningen. Så att dom måste börja om. Eller hur kan det bli så mycket att göra helt plötsligt?Dom sa ju inte att det blir lite senare utan dom frågar när jag måste ha den. Det känns så frustrerande.Jag vill ju ha den nu.
    Fast det frågade de mig också, tror inte att det har hänt nåt med klänningen, snarare är det så att de frågar för att de ska veta hur mycket de måste skynda på. Det är nog högsäsong nu.
  • Pyron

Jag har beställt från Milly´s. Dom hade ju fått så många fina ord här inne.
    Har mailat och sagt att jag gärna vill ha den så fort som möjligt.

Få se imorgon vad jag får för svar.

Tycker bara att det är så konstigt att det gick från att nästan vara klar till att det är sååå mycket att göra.

• Humlanhubbe

Jag fick min klänning igår!Är überglad !Den är såå fin och jag längtar tills jag får bära den 'på riktigt'

Svar på tråden Ny kina tråd!!