• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • xxs

Är det någon som har köpt en stor puffig klänning från något av kinaföretagen, och har bild på den att visa? :D

• Ljungfru

Den från Kanacca var urläcker

GustAn skrev 2008-05-06 16:55:25 följande:
    Jag har fastnat for denna klanning fran Millys.. dock ar det lite for mycket parlor och ginstrande grejer pa den for min smak..Ingen som har sett liknande klanningar med mindre "glitter"?detta ar ju ett alt. (Kina-varianten givetvis)www.maggiesottero.com/dress.aspxKan aven tanka mig att det vore snyggt och kanske lite avvikande att ha spagetti axelband med lite djupare rygg.. kanns som att de flesta har haft tubtop de senaste aren.Kanske nagot liknande detta:www.kanaccasbridal.com/shopexd.aspNagon med forslag? asikter?
  • batwomen

Hej ny här. jag ska beställa från millys.
    Hur gör jag, vilken ordning? Beställa först, storlek, ändringar, betala. Eller kommer det i någon annan ordning? eller beställer man och skickar ändringar samtidigt, vart skriver man in ändringar då?
    När jag läser era berättelser vaerkar det så enkelt

• grabbarna

har du fått någon bild ännu? jag har säkert hunnit titta på bilden 30 gånger och då är den inte ens klar ännu....hur ska det gå att ha klänningen hemma
    The Bumblebee skrev 2008-05-07 11:03:29 följande:

Jag hade ju bestämt mig för att inte läsa den här tråden... Blir ju så nyfiken på min egen klänning och lite smånervös att nåt ska gå fel.Har beställt av Lillsessan och borde få den i mitten av den här månaden... Den är alltså 2 veckor bort känns helt plötsligt väldigt nära nu!
  • The Bumblebee

grabbarna skrev 2008-05-07 13:04:10 följande:

har du fått någon bild ännu? jag har säkert hunnit titta på bilden 30 gånger och då är den inte ens klar ännu....hur ska det gå att ha klänningen hemma The Bumblebee skrev 2008-05-07 11:03:29 följande:
    Nej - ingen bild - ingenting! Jag håller ju på att bita sönder nagelbanden i väntan nu.

Vet inte hur långt innan leverans som man får bild? När var det tänkt att din klänning skulle vara färdig?
  • grabbarna

nån gång i maj bara....och den var ju inte färdig utan dom ville bara visa att dom börjat och vad dom gjort, kan tänka mig att det berodde en del på broderierna och att dom ville stämma av att dom var ok innan dom gjorde allt annat helt klart. dom hade missat en viktig detalj så det var ju bra att dom gjorde det.

The Bumblebee skrev 2008-05-07 13:09:45 följande:

grabbarna skrev 2008-05-07 13:04:10 följande:
    Nej - ingen bild - ingenting! Jag håller ju på att bita sönder nagelbanden i väntan nu. Vet inte hur långt innan leverans som man får bild? När var det tänkt att din klänning skulle vara färdig?
  • lindahallman

Idag kom min klänning!!! satt som gjord för mig- vilket den oxå var. förutom att den halkade ner lite vid axlarna. jag har hört att det finns tejp som man kan sätta fast klänningen mot huden med, stämmer det? någon som vet?

jag kan i alla fall itne sluta kolla på klänningen, den är UNDERBAR!!! alla broderier ofch små pärlor m.m. är skitsnygga och den är helt fantastisk!!!

• Gittan86

Är det nån här inne som har beställt från Jateck?
    Är det bra "kvalite"?

Tänkte att jag skulle beställa denna.
    www.jkdress.com/products_detail.asp

Så om jag ska beställa så går 3 klänningar på 3200 inkl frakt

• EnaOline

hej ni alla där ute! ;)

Jag tänkte fråga angående ni som har fått hem klänningarna, är inte de ganska skrynkliga? ska man stryka dem? eller vaddå? känner mig lite dum när jag frågar, men jag kan verkligen inte svaret.. hihi ;=)

• Nienna
    EnaOline skrev 2008-05-07 20:54:04 följande:
    hej ni alla där ute! ;)Jag tänkte fråga angående ni som har fått hem klänningarna, är inte de ganska skrynkliga? ska man stryka dem? eller vaddå? känner mig lite dum när jag frågar, men jag kan verkligen inte svaret.. hihi ;=)
    Jag tänkte lämna in min till en kemtvätt för pressning, skulle aldrig våga använda strykjärnet!
Svar på tråden Ny kina tråd!!