Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Är det någon som har köpt en stor puffig klänning från något av kinaföretagen, och har bild på den att visa? :D
Den från Kanacca var urläcker
Hej ny här. jag ska beställa från millys.
Hur gör jag, vilken ordning? Beställa först, storlek, ändringar, betala. Eller kommer det i någon annan ordning? eller beställer man och skickar ändringar samtidigt, vart skriver man in ändringar då?
När jag läser era berättelser vaerkar det så enkelt
har du fått någon bild ännu? jag har säkert hunnit titta på bilden 30 gånger och då är den inte ens klar ännu....hur ska det gå att ha klänningen hemma
The Bumblebee skrev 2008-05-07 11:03:29 följande:
grabbarna skrev 2008-05-07 13:04:10 följande:
nån gång i maj bara....och den var ju inte färdig utan dom ville bara visa att dom börjat och vad dom gjort, kan tänka mig att det berodde en del på broderierna och att dom ville stämma av att dom var ok innan dom gjorde allt annat helt klart. dom hade missat en viktig detalj så det var ju bra att dom gjorde det.
The Bumblebee skrev 2008-05-07 13:09:45 följande:
Idag kom min klänning!!! satt som gjord för mig- vilket den oxå var. förutom att den halkade ner lite vid axlarna. jag har hört att det finns tejp som man kan sätta fast klänningen mot huden med, stämmer det? någon som vet?
jag kan i alla fall itne sluta kolla på klänningen, den är UNDERBAR!!! alla broderier ofch små pärlor m.m. är skitsnygga och den är helt fantastisk!!!
Är det nån här inne som har beställt från Jateck?
Är det bra "kvalite"?
Tänkte att jag skulle beställa denna.
www.jkdress.com/products_detail.asp
Så om jag ska beställa så går 3 klänningar på 3200 inkl frakt
hej ni alla där ute! ;)
Jag tänkte fråga angående ni som har fått hem klänningarna, är inte de ganska skrynkliga? ska man stryka dem? eller vaddå? känner mig lite dum när jag frågar, men jag kan verkligen inte svaret.. hihi ;=)