• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Amazonen

Den ser jättefin ut! Tycker också att man kan ana ett släp på bild två. Håller tummarna för att den är som du vill!

• FruT 080808
    lindahallman skrev 2008-05-04 22:39:08 följande:
    FruT 080808 skrev 2008-05-04 19:34:42 följande:
    japp! jag har beställt därifrån , min kllänning kommer på tisdag förhoppningsvis!kanacca är lätta att prata och diskutera med, de gör gärna ändringar om du vill ha det och svarar alltid på mejl osv...jag har beställt klänning, släja och underkjol, tärnklänning och diadem till tärnan därifrån. detta tog mer än 40 dagar som de sa vilket berode på att det var högsäsong nu. är lite sur för det men det tog kanske bara 2 veckor mer så nu är de äntligen på väg! hoppas de är fina när de kommer fram men jag skriver ige när jag har fått dem!
    Tack för ditt svar!
    Mått beställde du?
    Passade den?
  • FruT 080808

Eksjöbrud08
    Guuuuuuuuud vilken snygg klänning!
    Finns det fler bilder på deras sida?
    Hade du tagit korsettrygg?
    Får man fråga vad det gick på?

Det är ungefär en sådan klänning jag är ute efter

• lindahallman

FruT 080808 skrev 2008-05-06 08:14:27 följande:

Tack för ditt svar!Mått beställde du?Passade den?
    ja, jag måttbeställde men har inte fått den än för den fastnade i tullen härom dagen men idag hoppas jag att det kommer en lapp idag så att jag kan betala in så att de skickar klänningarna snart
  • karpalo

Hej!

Jag har beställt klänningar från Milly till mina tärnor.
    Nu är dom klara o dom har skickat bilder!
    Kika i galleriet o säg vad ni tycker!

• påskharen

Idag har jag fått bilder på min klänning från Kanacca och den ser jättefin ut, men jag är ändå jättenervös. Jag fick bilder både framifrån, bakifrån och från sidan. Så det där med bilder verkar vara helt olika vem man har kontakt med.

• lindahallman

någon som vet hur lång tid det tar när klänningen väl kommit till Sverige?

• Vinterbruden 08
    karpalo skrev 2008-05-06 09:52:58 följande:
    Hej!Jag har beställt klänningar från Milly till mina tärnor.Nu är dom klara o dom har skickat bilder!Kika i galleriet o säg vad ni tycker!
    Jätte fina, söta väskor också
  • Ankan80

Ser fina ut! Hade själv en tanke på att beställa dessa tärnklänningar.

karpalo skrev 2008-05-06 09:52:58 följande:
    Hej!Jag har beställt klänningar från Milly till mina tärnor.Nu är dom klara o dom har skickat bilder!Kika i galleriet o säg vad ni tycker!
Svar på tråden Ny kina tråd!!