• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Zsarah

hej:)
    Håller som bäst på och diskuterar klänningen med Lillsessan.
    Jag har ännu inte gjort någon beställning eftersom vi har varit sjuka här så jag har inte kunnat ta måtten.
    Först var det menningen att hon skulle ta hem en äkta alfred angelo, men eftersom jag är kort så tyckte hon att det är bäst
    att sy upp en.

Någon annan här som har beställt via henne?

• KKC

bridesilly:
    jag beställde från 1koo och fick min klänning i onsdags. När jag beställde den så sa de att den skulle vara klar i början av maj och sedan skickas... så det blev ju tidigare

• bridesilly
    KKC skrev 2008-05-05 08:37:25 följande:
    bridesilly:jag beställde från 1koo och fick min klänning i onsdags. När jag beställde den så sa de att den skulle vara klar i början av maj och sedan skickas... så det blev ju tidigare
    oh va kul att få den tidigare, hoppas mina blir klara snart med
  • Ankan80

Japp...jag har. Kan verkligen rekommendera henne.
    Jag har beställt 2 stycken
    1 till vigseln o 1 till festen. Har inte bestämt mig än

Zsarah skrev 2008-05-05 01:31:01 följande:
    hej:)Håller som bäst på och diskuterar klänningen med Lillsessan. Jag har ännu inte gjort någon beställning eftersom vi har varit sjuka här så jag har inte kunnat ta måtten.Först var det menningen att hon skulle ta hem en äkta alfred angelo, men eftersom jag är kort så tyckte hon att det är bäst att sy upp en.Någon annan här som har beställt via henne?
  • lindahallman

någon som vet hur lång tid de brukar ta för klänningarna när de väl kommit till Sverige?

min kom till stockholm i fredags och jag bor på västkusten

• lindahallman

på den sidan där jag kan fälja klänningen står det som sista händelse :
    2008-05-03 04:34:00 KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM Handed over to Customs!

hjälp!! vad menas med detta? har jag fått fel nummer för jag har inte fått någon klänning och jag bor inte i Stockholm heller???

• jenni699
    lindahallman skrev 2008-05-05 09:57:54 följande:
    på den sidan där jag kan fälja klänningen står det som sista händelse :2008-05-03 04:34:00 KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM Handed over to Customs! hjälp!! vad menas med detta? har jag fått fel nummer för jag har inte fått någon klänning och jag bor inte i Stockholm heller???
    Det betyder väl bara att paketet fastnat hos tullen och antagligen behöver du betala tullavgift för det. Fraktas sedan till dig när du betalat, om jag fattat rätt...
  • DetOrdnarSig

lindahallman skrev 2008-05-05 09:57:54 följande:

på den sidan där jag kan fälja klänningen står det som sista händelse :2008-05-03 04:34:00 KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM Handed over to Customs! hjälp!! vad menas med detta? har jag fått fel nummer för jag har inte fått någon klänning och jag bor inte i Stockholm heller???
    Customs är tullen. Om det är det sista meddelande som står får du nog ett brev från tullen med en summa du ska betala alternativt måste skicka in kvitton för att styrka summan. Eller hur har det funkat för er som fastnat i tullen? Min klänningar har seglat igenom men då brukar det gå på ca. en halvtimme.
  • xxs

Ni som fastnat i tullen, hur mycket har ni behövt betala?

Svar på tråden Ny kina tråd!!