• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly
    Gittan86 skrev 2008-05-01 14:52:09 följande:
    Ja jag har blivit medlem på deras sida.vet nån hur lång tid det tar att få klänningarna
    när jag beställde mina så fick jag 6 veckors leverans tid ungefär, det är nu 4 veckor sedan så det stämmer nog rätt så bra MEN det kan ju ta längre tid eftersom dom har så mycket att göra nu så du gör klokt i att beställa nu.

Vilken adress har du mailat på?
  • Gittan86

Det fanns nån länk man tryckte på sen kom min mail adress upp och sen skulle jag skriva om vad jag hade problem med och det jag ville ha..

Men finns det en annan mail adress? så skulle jag gärna vilja ha den:D

Men om man beställer nu, måste man betala då lr efter man har fått klänningarna?

bridesilly skrev 2008-05-01 14:53:47 följande:
    när jag beställde mina så fick jag 6 veckors leverans tid ungefär, det är nu 4 veckor sedan så det stämmer nog rätt så bra MEN det kan ju ta längre tid eftersom dom har så mycket att göra nu så du gör klokt i att beställa nu. Vilken adress har du mailat på?
  • bridesilly
    Gittan86 skrev 2008-05-01 15:15:42 följande:
    Det fanns nån länk man tryckte på sen kom min mail adress upp och sen skulle jag skriva om vad jag hade problem med och det jag ville ha..Men finns det en annan mail adress? så skulle jag gärna vilja ha den:DMen om man beställer nu, måste man betala då lr efter man har fått klänningarna?
    du betalar direkt, dom börjar inte klippa tyg innan dom har pengarna från ditt paypal konto.

eshop@1koo.com är adressen jag har hittat hos dem
  • ditte1

Jag försökte bli medlem på 1koo's sida men jag lyckades inte alls med det!? Brukar det vara så?
    Måste man göra så på millys oxå?
    MVH ditte

• Gittan86

Okej tack så mkt
    ska maila dom på en gång:D

bridesilly skrev 2008-05-01 15:22:29 följande:
    du betalar direkt, dom börjar inte klippa tyg innan dom har pengarna från ditt paypal konto. eshop@1koo.com är adressen jag har hittat hos dem
  • bridesilly
    Gittan86 skrev 2008-05-01 17:15:36 följande:
    Okej tack så mkt ska maila dom på en gång:D
    varsågod, hoppas dom svarar så du kan beställa snart
  • KKC

ok, jag gillar min klänning jätte mycket!! men... eftersom den inte är suuper lik orginalet så har jag bestämt mig för att beställa en till fast från millys denna gång
    den av klänningarna jag sedan väljer att inte ha säljer jag på blocket... vad tror ni om det? är jag knäpp??

• KKC

orkar inte titta bak i tråden, någon som har millys mailadress??

• Vinterbruden 08

Jag förstår dig att du väljer att göra så men se bara till att vara extrem noga med alla detaljer hur du vill ha dom och förklara vad som blev fel på den förra klänningen.. Du kan ju använda dig av dom bilder du har på din nya klänning och visa tex. draperingen ocg berätta att så och så vill vi att det ska vara inte som här och visa till orginalbilden... SUper viktigt att du är tydlig!!

Jag har användt den här mailadressen när jag har mailat med Millys csbscom@yahoo.com.cn Lycka till!

• Zilba

åh vad pissigt, kollade på dhls sida och såg att klänningen är i Göteborg (1,5 timme bort) Chattade med dem om när den kommer hit och de svarade på MÅNDAG!
    Suck

Svar på tråden Ny kina tråd!!