Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Det fanns nån länk man tryckte på sen kom min mail adress upp och sen skulle jag skriva om vad jag hade problem med och det jag ville ha..
Men finns det en annan mail adress? så skulle jag gärna vilja ha den:D
Men om man beställer nu, måste man betala då lr efter man har fått klänningarna?
Jag försökte bli medlem på 1koo's sida men jag lyckades inte alls med det!? Brukar det vara så?
Måste man göra så på millys oxå?
MVH ditte
Okej tack så mkt
ska maila dom på en gång:D
ok, jag gillar min klänning jätte mycket!! men... eftersom den inte är suuper lik orginalet så har jag bestämt mig för att beställa en till fast från millys denna gång
den av klänningarna jag sedan väljer att inte ha säljer jag på blocket... vad tror ni om det? är jag knäpp??
orkar inte titta bak i tråden, någon som har millys mailadress??
Jag förstår dig att du väljer att göra så men se bara till att vara extrem noga med alla detaljer hur du vill ha dom och förklara vad som blev fel på den förra klänningen.. Du kan ju använda dig av dom bilder du har på din nya klänning och visa tex. draperingen ocg berätta att så och så vill vi att det ska vara inte som här och visa till orginalbilden... SUper viktigt att du är tydlig!!
Jag har användt den här mailadressen när jag har mailat med Millys csbscom@yahoo.com.cn Lycka till!
åh vad pissigt, kollade på dhls sida och såg att klänningen är i Göteborg (1,5 timme bort) Chattade med dem om när den kommer hit och de svarade på MÅNDAG!
Suck