• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-05-03 01:00:17 följande:
    Nu har så äntligen mina klänningar kommit från Kanacca! Provade som hastigast efter en middag hos goda vänner och la upp en bild av en av dem i galleriet. Ska fota mer detaljerat när jag är piggare och mindre rödvinsberusad . Ha det gott!
    Vad fin den är! Snart borde balklänningen dyka upp som jag beställde
  • Amoriner

Min underkjol från 1koo var jättebra. Kostade runt hundralappen vilket ju helt klart är värt det. Jag är meddellång och medelsmal.

• xxs

Hej! Ny här och väldigt förvirrad. Har mailat Milly om prisförfrågan om klänningen i mitt galleri.. Så ett steg på vägen är jag nog :)

• Gittan86

Jag blir snart galen har försökt och få tag på 1koo på alla möjliga sett men dom svarar aldrig hur lång tid tar dom på sig att svara?

• anla005

Är det någon som beställt brudklänning från sheshopping? De är lite dyrare än på 1koo men jag vet inte om de blir bättre uppsydda för det, kanske någon annan som vet?

• EldHav
    anla005 skrev 2008-05-03 16:36:05 följande:
    Är det någon som beställt brudklänning från sheshopping? De är lite dyrare än på 1koo men jag vet inte om de blir bättre uppsydda för det, kanske någon annan som vet?
    Jag har beställt! Ja, de är lite dyrare, men frakten ingår, och de är alltid skräddarsydda, inga tillägg för det 1koo får man betala frakt och pristillägg om man ska ha den skräddarsydd.

Min klänning sys som jag förstår det just nu
  • bridesilly

Mailade 1koo och frågade när mina klänningar är klara, not ready yet but soon sa dom

• Marsaphir Marlean

Se till att få ett datum av dem annars blir det kanske lång väntan för din del Bridesilly. =)

• bridesilly

Marsaphir Marlean skrev 2008-05-04 09:24:48 följande:

Se till att få ett datum av dem annars blir det kanske lång väntan för din del Bridesilly. =)
    Ja jag har fått ett datum redan när jag beställde dem, 20 maj senast ska dom vara klara men dom kan ju bli klara tidigare än så kanske
Svar på tråden Ny kina tråd!!