Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Min underkjol från 1koo var jättebra. Kostade runt hundralappen vilket ju helt klart är värt det. Jag är meddellång och medelsmal.
Hej! Ny här och väldigt förvirrad. Har mailat Milly om prisförfrågan om klänningen i mitt galleri.. Så ett steg på vägen är jag nog :)
Jag surfade runt lite på 1koo igår kväll och är grymt sugen på att beställa ett par festklänningar. Denna i svart: www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp och denna i sage eller någon lila: www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp Men det känns så dumt när jag inte har någon fest inbokad att ha dem på, men himla sugen är jag.
Jag blir snart galen har försökt och få tag på 1koo på alla möjliga sett men dom svarar aldrig hur lång tid tar dom på sig att svara?
Är det någon som beställt brudklänning från sheshopping? De är lite dyrare än på 1koo men jag vet inte om de blir bättre uppsydda för det, kanske någon annan som vet?
Mailade 1koo och frågade när mina klänningar är klara, not ready yet but soon sa dom
Se till att få ett datum av dem annars blir det kanske lång väntan för din del Bridesilly. =)
Marsaphir Marlean skrev 2008-05-04 09:24:48 följande: