• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Ankan80

Jag har ganska breda axlar så den bryter ju av det då...

• KKC

nä jag tycker fortfarande den du redan valt, den är ursnygg! mer stilren, det gillar jag, fast personligen hade jag valt en annan färg på bandet om jag ens hade behållt det...

• Ankan80

Nä, alltså jag skall inte ha bandet i midjan. Tänkte ha ett tunnt band, ca 1 cm precis under bysten i stället.

• KKC

det låter skit snyggt! kommer bli super! helt i min smak iaf vilken färg? samma som klänningen ?

• Ankan80

Va roligt att du gillar den! Inte så många här inne som gillar spetsklänningar

• The Bumblebee

Ankan80:
    Supervacker klänning! (från en som oxå ska ha en spetsklänning!) Gillar "din" klänning mycket bättre än Jessica Simpson's - men det är ju en smaksak med urringningar precis som med allt annat Det kommer att bli så vackert med band under bysten istället för i midjan!

• Ankan80

Tack tack
    Ja, i midjan är inget för mig.

Min mamma gifte sig i spetsklänning så hon kommer bli glad när jag valt samma
    Hennes är dock stk 34 och jag är 42 så den passar inte riktigt

• The Bumblebee

Ankan80 skrev 2008-04-23 13:57:07 följande:

Tack tack Ja, i midjan är inget för mig.Min mamma gifte sig i spetsklänning så hon kommer bli glad när jag valt samma Hennes är dock stk 34 och jag är 42 så den passar inte riktigt
    Vart har du hittat klänningen på bilden? Den var som sagt väldigt fin! (jag kommer i-n-t-e i min mammas brudklänning heller - de måste ha varit väldigt små på 70-talet )
  • Ankan80

Det är från David Bridals hemsida. www.davidbridal.com
    Nr CT2406

Det bästa är att jag kommer inte få en kopia utan en äkta klänning. Fast med lite ändringar då.
    3500kr tror jag den kostar med frakt o allt...

Svar på tråden Ny kina tråd!!