Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
den är jättesnygg!
Meiia: Du kommer bli fantastiskt vacker i den! Jag är övertygad
Oj! vad roligt att ni tycker det! Jag förväntade mig inte så många glada inlägg:) Tänkte bara att man ser ännu större ut med så mycket drapering över magen kanske?
vad jag fattat är det tvärtom det hjälper till att dölja...
ska snart beställa min kinaklänning! ska bara få hem min korsett först! Sen har jag nog bestämt mig för en millys klänning. Verkar som om de flesta är nöjda med dom.
Oh, no! Jag trodde det var mina brudklänningar som Kanacca skickat och så var det tärnornas klänningar. Kul å få hem dom men jag vill ju se MINA klänningar! Lägger ut bilder på tärnornas klänningar senare i dag om någon vill se...
vad kul. här undrar jag om vi ska byta från kyrkbröllop till utomhusbröllop, jag har ingen aning, är förvirrad
Jag får hem min klänning från Millys denna vecka. Jag har varit både nöjd och missnöjd men hoppas att klänningen passar. Jag har hört om flera som har beställt från Millys och varit supernöjda men även de som inte är nöjda, tex med passformen. Jag vill poångtera för alla som gör några ändringar på klänningarna att SKRIVA ALLT TYDLIGT I BESTÄLLNINGEN!!!! det spelar ingen roll hu mycket man mailar med dem innan du måste specificera allt som ni mailat om!!! Jag tänkte inte på det! och jag har skickat bilder på 3 klänningar och bett dem göra liknande med med mycket ändringar och de har blandat ihop dem lite och missupfattat lite, hon som mailar har bett om ursäkt för hon visste ju hur jag menade men det är ju itne hon som syr klänningarna sen. Men som sagt mina klänningar är finare (de har gjort lite mer detaljer på alla) än de jag beställde så det gör inte så mycket men om jag verkligen hade behövt snörning i ryggen på tärnklänningen så hade jag inte varit så glad att få dragkedja....brudklänningen är jättevacker på bilderna se skickat men de har lagt in något som glänser i silver i broderierna bara för det var det på bilden jag skickade men jag mailade om "ton i ton broderier".....jag återkommer med bilder när jag fått hem dem!!
Hur fungerar det om man vill få en klänning uppsydd som inte ingår i deras sortiment?
Vad har ni för erfarenheter och hur gjorde ni?
Blev ni nöjd?