Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Till den klänningen skulle jag ha underkjol, så det blir lite vidd i den. Det behöver inte vara nån med ringar, räcker nog med en med några lager tyll.
mkt viktig anser jag framförallt till en sådan klänning du valt,(jättesnygg för övrigt) hela klänningen bli snyggare och faller finare med en underkjol, millys är duktiga på att välja den underkjol som passar bäst om man rådfrågar dom
jag skulle asbolut välja en snabbare leverans för du vet när den väl kommer till sverigen kan det ta tid eller om den fastnar i tullen
De sa att jag skulle ha den före den 1:a juni utan express. Bör jag ändå välja det fast de lovar leverans i slutet av maj?
När är bröllopet?? JAg skulle gärna ha haft min klänning minst en månad innan.. I värsta fall (så blir det ju självklart inte) så kan den vara för liten, för stor, lång, kort eller bara fel när du väl har den.. Ha lite tid för att kunna justera den lite, dom flesta måste väl göra småändringar på sina klänningar, även dom man köper i butik..
oh lord. Ja välj absolut express om jag får råda. Tänk om den blir försenad av något eller fastnar i tullen med mera med mera. Express absolut. det är värt dom där extra kronorna
Bröllopet är den 20 juni. Hm... får väl maila dem om express då...
nu har jag lagt ut bilder på min klänning tar bort dom om ett tag.. men gå in å kolla om ni vill :) den är lite för lång så jag ska ta den till sömmerska för att lägga upp den. så är den ju lite skrynklig oxå :P men annars är jag suuuper nöjd :)
ÅåååååHH! Den var ju kanonfin! Grattis!
Perfekt passform!
jojo matte skrev 2008-04-17 14:05:08 följande:
jättesnygg den ser ut att sitta kanonbra också...vilka söta skor du har i galleriet tror jag måste ta en runda in på din sko..vet du vad det är för klackhöjd på dom?
jojo matte skrev 2008-04-17 14:05:08 följande: