• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Pyron

Åhh det är så roligt att läsa om alla era klänningar och få se bilder på dom.
    SJälv väntar jag. den 4 april fick jag veta att de var klara med mönstret så nu är det väl en månad kvar tills den är klar.

Väntar med spänning.

• bridesilly

jag måste vänta ändå tills 20 maj innan mina klänningar är klara att skickas låååång tid

• lindahallman

försökte nå kanacca idag men nätet hade kraschat imorse men de sa härom dagen att de skulle skicka min klänning så att jag hade den innan maj så det borde vara snart

• Vicka81

Hmmm, hur ska man göra för att få tyget slätt? Måste man lämna in den på strykning?

• Nienna
    Vicka81 skrev 2008-04-16 20:24:54 följande:
    Hmmm, hur ska man göra för att få tyget slätt? Måste man lämna in den på strykning?
    Jag tänkte lämna in den på pressning, men jag avvaktar ett tag. Ska även lämna in den till sömmerska och få den uppsydd, tänkte lämna in den på pressning efter det.
  • Vicka81

Nu finns d bilder! Men varning, varning! Be inte era m2b:s snöra korsett, haha, tydligen väldigt svårt I det stora hela är jag jättenöjd. Hade jag vart med när de sydde upp den så hade jag bett om att få blomman en dm längre ner + lite tajtare en bit längre ner mot låren. Synd att jag inte har rätt underkjol men nu får jag jue en anledning att pröva den igen när det har införskaffats

• Nienna
    Vicka81 skrev 2008-04-16 21:45:52 följande:
    Nu finns d bilder! Men varning, varning! Be inte era m2b:s snöra korsett, haha, tydligen väldigt svårt I det stora hela är jag jättenöjd. Hade jag vart med när de sydde upp den så hade jag bett om att få blomman en dm längre ner + lite tajtare en bit längre ner mot låren. Synd att jag inte har rätt underkjol men nu får jag jue en anledning att pröva den igen när det har införskaffats
    Klänningen är jättefin och ser ut att sitta perfekt! Håller med om snörningen, den får inte min sambo göra på bröllopsdagen! Det blir nog mamma som får göra det och jag ska skriva ut bilder så hon får se hur det ska se ut. Min sambo snörde ihop den alldeles för mycket längst ner...
  • grabbarna

snyggt..hihi jo det syns att snörning var lite svår...jag vet inte vem som ska hjälpa mig ännu funderar på om jag ska be tjejen som gör håret eller hon som fotograferar hjälpa till, jag har liksom ingen tärna eller nåt.

Vicka81 skrev 2008-04-16 21:45:52 följande:
  • Lina_K

HJÄLP! Jag har precis lagt min order hos Milly Bridal och min betalning har gått igenom... Shit vad jag har fjärilar i magen.

Lugna mig nu och säg att det kommer att gå bra!!!

• Fröken G

Har sådan ångest över vilken klänning jag skall beställa så det är inte klokt. Men så har jag ju beslutångest vad det än gäller, suck. Kan inte ens beställa lunch utan att vela.
    Jag är inne på en klänning där hela kjoldelen är i organza äver satäng. Vad har ni för erfarenheter av organza tyg? Någon här som har köpt/beställt klänning med det tyget?

Svar på tråden Ny kina tråd!!