• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EldHav

MSN:at med sheshopping.com nu, vilken bra service!
    www.sheshopping.com/eourshop_photo/Victorias/...
    Klänningen, med ljus brun/beige broderi och elfenbenfärgat tyg. Tror ni det passar en blekfis??
    Ska ha underkjol med ringar i till denna tydligen De sa att den inte skulle va svår att sitta i, jag är inte övertyfad, men tänker testa.

• bridesilly

Ja måste fråga er andra som har underkjol med ringar, kommer ni ta av den sedan vid middagen? underkjolen alltså? En tjej sa till mig att man borde det för annars kan man inte sitta. nej men så fort man ska gå nånstans så är ju klänningen inte alls lika fin utan väl?

• FruHamberg

Ni som har handlat från sheshopping, var det faktiskt fraktfritt? Är ni nöjda med kvaliteten på tyget och arbetet?

• EldHav
    bridesilly skrev 2008-04-18 12:31:30 följande:
    Ja måste fråga er andra som har underkjol med ringar, kommer ni ta av den sedan vid middagen? underkjolen alltså? En tjej sa till mig att man borde det för annars kan man inte sitta. nej men så fort man ska gå nånstans så är ju klänningen inte alls lika fin utan väl?
    Jag vet inte, men det kan väl inte va svårare än att man löser det?
  • DetOrdnarSig

Jag hade inga ringar i min utan bara två lager tyll och jag tyckte det räckte utmärkt för min klänning. Visst, min klänning (Porsha Lynette från Millys www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50 ) har inte värsta prinsesskjolen men det tycker jag de flesta här på tråden inte verkar ha heller. Jag hade vissa problem med att sätta mig som det var eftersom när jag kommit in framför stolen var den för långt bak för att bara sätta sig och backade jag emot den tryckte klänningen bak stolen.

Så jag tycker man ska fundera på om man verkligen har behov av ringar. Jag tycker det verkar så opraktiskt att det kanske kostar mer än det smakar. Men då har jag heller aldrig provat en sådan underkjol, så vad vet jag.

• KKC

jihoo... nu har jag fått bilder på min klänning!! de vill ha svar på om de kan skicka den till mig nu, om allt är ok... behöver fler ögon som kollar så ni kan väl titta i mitt galleri å säga vad ni tycker! orginalbilderna finns oxå där...

• Vicka81

Ja! Inga avgifter alls tillkom för mig iaf! På paketet stod det "weddingdress sample, value S8" Så det brydde sig inte tullen om

FruHamberg skrev 2008-04-18 12:57:57 följande:
    Ni som har handlat från sheshopping, var det faktiskt fraktfritt? Är ni nöjda med kvaliteten på tyget och arbetet?
  • Zilba

Jag tycker den ser jättefin ut! Kan inte se något jag skulle ändrat. Kul!

KKC skrev 2008-04-18 14:07:19 följande:
    jihoo... nu har jag fått bilder på min klänning!! de vill ha svar på om de kan skicka den till mig nu, om allt är ok... behöver fler ögon som kollar så ni kan väl titta i mitt galleri å säga vad ni tycker! orginalbilderna finns oxå där...
  • Ankan80

Jag tycker det man ser, ser fint ut
    Lite svårt att avgöra hur fallet nedanför midjan och neråt ser ut.

KKC skrev 2008-04-18 14:07:19 följande:
  • KKC

tack alla!!
    Ja det hade ju varit bättre om den satt på en provdocka, men det blir nog bra. har mailat om att de ska skicka den nu iaf så vi får se om en vecka eller så

Svar på tråden Ny kina tråd!!