Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Jag håller på att beställa klänningar från Millys och behöver lite hjälp. Hur mailar jag bilderna i "beställningsformuläret" Jag har skrivit i mått och förklaring men vet inte hur jag ska göra med bilderna. Behövs dom inte nu eftersom Millys redan fått dom med mailen tidigare? Är det någon som vet så blir jag glad
Jag har haft mailkontakt och jag är nu slutligen nöjd med hur min brudklänning ska se ut (har mixat 3 klänningar) så jag vill inte att det blir tok nu på slutet.. beställer samtidigt 1 tärnklänning och två brudnäbbsklänningar
Är det någon här inne som kommer vara med på plus om sin klänning nästa vecka? Tyckte jag kände igen ansiktet :)
Mmmm, men den stora frågan är, vad gör man om den nu inte skulle passa, vilket är min stora skräck.
Du är kanonduktig på tåtor, de ser jättesmarriga ut.
Skall man ge alla sina längdmått inkl klackhöjd på sko? Skall beställa från Millys.
Fröken G: Ja, räkna in klackhöjden!
Jag har tiden på min sida. Ärligt talat blir jag bara glatt överraskad om den faktiskt passar med underkjol och allt när allt kommer omkring, men gör den inte det ser jag det ändå som en bra investering.
Ni som har beställt klänningar som inte har funnits i deras sortiment, utan skickat en bil på vad ni vill ha. Hur mycket dyrare blir det, ca? Brukar det vara svårt att få dom att förstå vad man vill ha? Och slutligen vart har ni beställt ifrån då?
Tacksam för svar