• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EldHav

Hur skriver man snörning i ryggen på engelska??

• Thailand 08
    palmer skrev 2008-04-21 13:19:10 följande:
    Hur fungerar det om man vill få en klänning uppsydd som inte ingår i deras sortiment? Vad har ni för erfarenheter och hur gjorde ni?Blev ni nöjd?
    jag mailade en bild av klänningen och sen sydde dom en exakt likadan
  • Eksjöbrud08

Du kommer bli jätte fin i den klänningen! Har själv några extra magar och de döljs perfekt i en sådan klänning som du valt. Jag har provat liknande modeller och även beställt en sådan liknande från Kanacca. Tycker helt klart att du skall köra på den om du tycker den är fin. Lycka till!!

Meiia skrev 2008-04-20 20:39:57 följande:
    vad tror ni om klänningen i mitt galleri, kan den passa en större brud? Mycket drapering... blir så osäker...
  • ditte1

Halloj!
    Vet nån vilken mailadr man ska använda till 1koo?
    Och vad heter puffärm på engelska? Ska ha det på min dotters klänning...
    Lavender lila, heter det lavendel på engelska eller lilac?
    Tacksam för svar, mvh ditte.

• LottaT

Ville bara säga att jag toppen nöjd med mina tre specialbeställda klänningar (Millys). Det enda man kan anmärka på är att de är lite stora i bysten (men det spelar ju inte så stor roll eftersom jag bad om avtagbara axelband, som man kan ha ifall man tappar något kilo), så ta inte i någon extra centimeter för att man tror man ska ha en bättre BH på bröllopet....och det tog lång tid att dem blev klara, men sedan tog fakten bara någon dag. Måste säga att mina broderier (som jag klagade lite att de är för lika bilden jag skickade) på är helt underbara närmman ser de på nära håll....bilder kommer i helgen!

Jag skickade ju alltså bilder på "festklännnigar" som de rubricerade som "custom made bridesmaid dresses" och jag fick betala $69 per styck. Kan vara ide att tänka på om ni ska beställa brudklänning, ifall ni även ska vara gäst på annat bröllop! Alltid roligt med något som är sytt i ens mått!

• Lina_K

Nu har jag fått två bekräftelser på att min klänning kommer vara klar (och att jag kommer hinna få den) före den 1 juni. Känner mig rätt lugn med det struntar i expressfrakt nu...

• Vicka81

Lotta: Hur ska vi kunna bärga oss ända tills helgen??!!

• KKC

Vickan: Jätte fint hem ni har! Vi verkar ha väldigt lika smak du å jag... har dock fått kompromissa lite med min m2b då han är snickare och gärna har mer rent trä i möbler och annat...
    Tårtorna såg super goda ut med!

Svar på tråden Ny kina tråd!!