• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EldHav

Ingen som gillar 4:an? Kan ni snälla säga varför? Jag gillade den, men har som vanligt bestlutsångest.

• EldHav

Wooohoooo!!!!!!!! Helt nipprig, nyss lagt beställningen!!
    Blev nr 4 i mitt galleri, elfenbensvit med ljus-kakhi broderier Och en underkjol med ringar.
    Då ska jag väl bara vänta in deras mail med mått och önskemål??
    Har betalat och allt!

• EldHav
    FruHamberg skrev 2008-04-19 21:38:00 följande:
    Härligt för dig eldhav!
    Ja, men väntetiden är trist
  • Weddingparty

Hej, har en liten fråga som jag hoppas någon av er kan ge svar på. Funderar på att beställa en brudklänning från 1koo. Och tänkte höra med er om ni vet något om dem, är de bra eller finns det någon annan ni skulle rekomendera mer?

Hoppas på svar snart

• Nienna
    Weddingparty skrev 2008-04-20 14:11:05 följande:
    Hej, har en liten fråga som jag hoppas någon av er kan ge svar på. Funderar på att beställa en brudklänning från 1koo. Och tänkte höra med er om ni vet något om dem, är de bra eller finns det någon annan ni skulle rekomendera mer?Hoppas på svar snart
    Jag beställde från 1koo och blev jättenöjd! Bilder på min klänning finns i min blog: brollopsplanering.blogspot.com

Jag betalade ca 1400:- inkl. frakt och fick en klänning precis som jag ville ha den. Jag mailade en bild och bad om massa ändringar och de fixade precis allt!
  • Meiia

vad tror ni om klänningen i mitt galleri, kan den passa en större brud? Mycket drapering... blir så osäker...

• Thailand 08
    Meiia skrev 2008-04-20 20:39:57 följande:
    vad tror ni om klänningen i mitt galleri, kan den passa en större brud? Mycket drapering... blir så osäker...
    Den är jättefin! Du kommer att bli en bedårande vacker brud
Svar på tråden Ny kina tråd!!