• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    Lina_K skrev 2008-04-16 22:30:58 följande:
    HJÄLP! Jag har precis lagt min order hos Milly Bridal och min betalning har gått igenom... Shit vad jag har fjärilar i magen. Lugna mig nu och säg att det kommer att gå bra!!!
    Det är klart att det kommer att gå bra! Vilken har du beställt, är det nån av dem i ditt galleri?
  • Lina_K

NU ligger den där...!

Hur många här har beställt från Millys?

• Linda och Hannes

Åh, den har jag kikat på oxå, klänningen du beställt! Den är så fiiin! Vi ska inte gifta oss förän nästa år så jag har ingen brådis med att beställa. Lova att visa bild på den när du fått hem den. Har hört mycket bra om Millys så den blir nog toppen.
    //Linda

Lina_K skrev 2008-04-16 22:55:46 följande:
    NU ligger den där...! Hur många här har beställt från Millys?
  • Nienna
    Lina_K skrev 2008-04-16 22:55:46 följande:
    NU ligger den där...! Hur många här har beställt från Millys?
    Jättefin! Jag har beställt dotterns näbbklänning från Millys, den bör komma i mitten av maj.
  • Lina_K

Den ska komma den 15:e och bröllopet är den 20:e... kanske läge att beställa akut leverans....

• Nienna

Lina_K skrev 2008-04-17 08:41:13 följande:

Den ska komma den 15:e och bröllopet är den 20:e... kanske läge att beställa akut leverans....
    Det skulle jag nog göra om jag var du, det kan ju hända att du måste lämna in den för uppläggning el dyl. och då måste du ju ha lite tid på dig.
  • Vinterbruden 08
    Lina_K skrev 2008-04-17 08:41:13 följande:
    JAAA det måste du göra!!! Har ingen brottom med min dotters klänning men det är redan 2 veckor försenad!!! Illa om du får den för sent..
  • Lina_K

Underkjol... hur viktig är en sån? Behöver jag en sån?

• Lina_K

Om jag gör det... varför och vilken sort?

Svar på tråden Ny kina tråd!!