• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • FruHamberg
    Vicka81 skrev 2008-04-18 14:14:47 följande:
    Ja! Inga avgifter alls tillkom för mig iaf! På paketet stod det "weddingdress sample, value S8" Så det brydde sig inte tullen om
    Tack för snabbt svar! Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska beställa därifrån än, men det är skönt att höra att det funkar
  • grabbarna

synd att du inte fick se hela framsida men av det man ser verkar den jättefin men kanske inte helt som bilden vad gäller draperingen men som sagt svårt att se men fin

KKC skrev 2008-04-18 15:13:36 följande:
    tack alla!! Ja det hade ju varit bättre om den satt på en provdocka, men det blir nog bra. har mailat om att de ska skicka den nu iaf så vi får se om en vecka eller så
  • Camilllla

KKC: Säger som de andra, svårt att se exakt när den inte sitter på en docka men upptill ser den iaf jättefin ut tycker jag! Ska bli spännande att se på sen (räknar med att vi får se bild på det? )
    Caisas klänning såg nästan sötare ut än originalet, hoppas den passar bra!
    Har ni skickat ut inbjudningarna?

• EldHav

Nu har jag hittat 4 modeller från sheshopping som jag tror skulle funka. De ligger i mitt galleri. Kan inte ni kolla o se vilken som är bäst?
    Jag är 155 cm, 56 kg, normalbyggd, små bröst (som vi hjälper på traven), ljus hy mellanblond.

• grabbarna

oj alla är ju jättefina men den första tycker jag är bäst.lite stor kjol kanske iom att du inte är då lång men det har väl med underkjolen att göra också

EldHav skrev 2008-04-19 08:06:45 följande:
    Nu har jag hittat 4 modeller från sheshopping som jag tror skulle funka. De ligger i mitt galleri. Kan inte ni kolla o se vilken som är bäst?Jag är 155 cm, 56 kg, normalbyggd, små bröst (som vi hjälper på traven), ljus hy mellanblond.
  • Ljungfru

Jag tycker den högst till höger var allra vackrast!
    Lycka till!
    _/Ljungfru

Nu har jag hittat 4 modeller från sheshopping som jag tror skulle funka. De ligger i mitt galleri. Kan inte ni kolla o se vilken som är bäst?Jag är 155 cm, 56 kg, normalbyggd, små bröst (som vi hjälper på traven), ljus hy mellanblond.
  • Vicka81

EldHav: Dom var alla fina... men jag hade nog valt 2 eller 3... men så svårt... Jag är oxå ganska kort och resonerade som så att jag nog skulle "försvinna" i en alltför stor kjol... Men det är så svårt att säga utan ha sett dig! Och du måste gå på din magkänsla! Lycka till!

• Vinterbruden 08

Nu har jag fått bilder på dotterns klänning, finns i galleriet.. Men det ska vara ett brett siden bälte i silver i midjan också.. Vad tycks??

• Grodan81

Definitivt nr 3! Supervacker! Den känns stilren och inte alltför puffig. Passar nog bra om är lite kortare...
    Håller med ovan skribenter att man nog inte ska ta den allra puffigaste kjolen.

Hoppas du kan bestämma dig...

• Grodan81

Oj sicken söt! Nästan som en alldeles egen brudklänning till dottern. Hon kommer säkert bli alldeles överlycklig! (En egen liten princessbrud).

Vinterbruden 08 skrev 2008-04-19 11:06:47 följande:

Nu har jag fått bilder på dotterns klänning, finns i galleriet.. Men det ska vara ett brett siden bälte i silver i midjan också.. Vad tycks??
Svar på tråden Ny kina tråd!!