• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna

jojo matte skrev 2008-04-17 14:05:08 följande:

nu har jag lagt ut bilder på min klänning tar bort dom om ett tag.. men gå in å kolla om ni vill :) den är lite för lång så jag ska ta den till sömmerska för att lägga upp den. så är den ju lite skrynklig oxå :P men annars är jag suuuper nöjd :)
    Superfin!!! Förstår att du är nöjd!
  • jojo matte

TACK för era kommentarer :)

ca 8cm klack på skorna

grabbarna skrev 2008-04-17 14:11:11 följande:
    jättesnygg den ser ut att sitta kanonbra också...vilka söta skor du har i galleriet tror jag måste ta en runda in på din sko..vet du vad det är för klackhöjd på dom?jojo matte skrev 2008-04-17 14:05:08 följande:
  • Humlanhubbe

Oj den var läcker,jättefin!!Lite OT,men vart har du hittat torsoletten,den var så fin!

nu har jag lagt ut bilder på min klänning tar bort dom om ett tag.. men gå in å kolla om ni vill :) den är lite för lång så jag ska ta den till sömmerska för att lägga upp den. så är den ju lite skrynklig oxå :P men annars är jag suuuper nöjd :)
  • bridesilly

såååå fin

• EldHav

Hej girls!
    Jag är en blivande fru, och har sytt min egen klänning, men börjat ångra mig, och funderar på att beställa en klänning från Kina eller liknande. Bilder på klänningen på min hemmasydda klänning finns i galleriet.
    Har hittat en liknande klänning, men med draperad midja, på www.sheshopping.com De påstår ju att det är fri frakt, och med tanke på hur låg dollarn är nu, så blir det ju billigt!
    Denna tänkte jag:
    www.sheshopping.com/eourshop_photo/Victorias/The%20Ritz/large/VT0009.jpg
    189 dollar.
    Sen ska jag nog ha typ denna under:
    www.sheshopping.com/eourshop_photo/Wedding%20Accessories/Petticoat/large/underskirt006.jpg
    29 dollar.

Vad tror ni om det?? Ngn som beställt från sheshopping? Eller håller tni till på 1koo.com?

• grabbarna

tack då vet jag
    jojo matte skrev 2008-04-17 14:24:24 följande:

TACK för era kommentarer :)ca 8cm klack på skorna
  • Lunacy
    batwomen skrev 2008-04-16 13:12:21 följande:
    De va snabbt, vem beställde du med?
    Öhm, Topdress 1000 tror jag de heter. Gick verkligen superbra.
  • Lunacy
    Lina_K skrev 2008-04-17 11:13:32 följande:
    Om jag gör det... varför och vilken sort?
    Underkjolen gör nästan hela jobbet. Om det inte finns en "inbyggd". Till min klänning behövs det definitivt, annars blir den alldeles hängig. Vilken sort beror lite på, tyll, ringar eller blandat. Man kan mäta ungefär hur stor underkjolen ska vara och sen kolla om man hittar nån passande. Det är nog inte så himla noga på centimetern. Jag fick med en underkjol på köpet till min klänning, men den va sydd till en 12-åring tror jag. Så jag är på jakt efter en ny.
  • Linda och Hannes

Wow jättefin klänning! Beställde du via Millys eller var det sessan?

• Lina_K

Fabulöst snygg! Grattis till klänningen!
Svar på tråden Ny kina tråd!!