• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly

jättefint
    Blivande Dahlin skrev 2008-04-03 19:52:44 följande:

Nu ligger min klänning i mitt galleri, kommer att ta bort dom ikväll eler imorgon. Ge gärna kommentarer!
  • Blivande Dahlin

Åhh tack för alla gulliga kommentarer. Var inte helt 100 första gången när jag kollade på bilderna, men lillsessan fick mig att kolla på den med andra ögon. Självklart kommer den att se bättre ut på mig istället för en figurlös docka!

Humlanhubbe: Japp från fabriken via lillsessan.

Mica o Krille & ROM2008, ja har extra ilägg för att framhäva bysten :))

Lägger in fler bilder sen när jag har fått hem den och den sitter på riktigt!

• Humlanhubbe

Blivande Dahlin skrev 2008-04-03 21:10:35 följande:

Åhh tack för alla gulliga kommentarer. Var inte helt 100 första gången när jag kollade på bilderna, men lillsessan fick mig att kolla på den med andra ögon. Självklart kommer den att se bättre ut på mig istället för en figurlös docka!Humlanhubbe: Japp från fabriken via lillsessan.Mica o Krille & ROM2008, ja har extra ilägg för att framhäva bysten :))Lägger in fler bilder sen när jag har fått hem den och den sitter på riktigt!
    åå vad spännande!Då väntar jag med spänning på mina bilder från Lillsessan =)
  • Nikkig

Jättefin!!!

Du kommer se ut som en riktig prinsessa!

Blivande Dahlin skrev 2008-04-03 19:52:44 följande:

Nu ligger min klänning i mitt galleri, kommer att ta bort dom ikväll eler imorgon. Ge gärna kommentarer!
  • Camilllla

ROM2008: När jag mailade Choice (12/3) för att höra hur det gick med klänningen fick jag bara svaret:

Dear Camilla,
    I'm very sorry, we haven't finish your dress, please be patience to
    wait, I will remember to give you some pictures when we finish it.
    Good day!
    Choice

Så det sa ju inte så mycket... En vecka senare (19/3) fick jag bilder på klänningen.

• ROM2008

Camilla, tack! Då kan jag ju ändå maila henne även om svaret blir kort!

• Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-03 20:53:50 följande:
    Thailand 08, har du hört något från Choice efter det att du betalade fram tills dess att du hade klänningen här? Undrar lite bara för jag är så sugen på att få veta hur det går men vill inte verka tjatig heller . Vad tror du?
    Skriv och fråga du.vi har ständig mailkontakt,men det kankse är för att jag är storkund hos dom?
  • ROM2008

Thailand, storkund? Hur många klänningar har du köpt egentligen?? :-O. Tack för svaret!!

• Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-03 22:47:42 följande:
    Thailand, storkund? Hur många klänningar har du köpt egentligen?? :-O. Tack för svaret!!
    bara en som jag använt...men genom firman...;)
  • ROM2008

Thailand, jaha! Visste inte att du hade en firma som sålde klänningar!

Svar på tråden Ny kina tråd!!