• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • ditte1

Jag kommer inte in heller!
    Kommer så långt att jag kan välja och komma in på kanaccabridal, där man ser en typ turkos klänning. Sen går det inte att komma längre, när man klickar på weddingdresses står det bara att sidan inte kan visas...
    Mystiskt!

• Teneriffa 09

Verkar som hela sidan funkar för mig i allafall

• Ljungfru

Ni som köper näbbklänningar från Kina, vad ger ni för dem?
    Nyfiken för jag blir sådär gnetig när det finns pengar att svara. Tycker näbbklänningarna är förhållandevis dyra om man jämför med vad det kostar att sy upp avancerade brudklänningar.

• Mica o Krille
    Ljungfru skrev 2008-04-05 22:55:01 följande:
    Ni som köper näbbklänningar från Kina, vad ger ni för dem?Nyfiken för jag blir sådär gnetig när det finns pengar att svara. Tycker näbbklänningarna är förhållandevis dyra om man jämför med vad det kostar att sy upp avancerade brudklänningar.
    Vi köpte våran på leksaksaffärn annars för 350kr.
    Bild finns i galleriet.
  • Nienna
    Ljungfru skrev 2008-04-05 22:55:01 följande:
    Ni som köper näbbklänningar från Kina, vad ger ni för dem?Nyfiken för jag blir sådär gnetig när det finns pengar att svara. Tycker näbbklänningarna är förhållandevis dyra om man jämför med vad det kostar att sy upp avancerade brudklänningar.
    Jag betalade ca 380:- för dotterns, har beställt från Millys.
  • Nienna
    Nienna skrev 2008-04-05 23:15:28 följande:
    Inkl. frakt, glömde jag skriva.
  • Ljungfru

Ja

Nienna skrev 2008-04-05 23:15:28 följande:
    Jaha...
    Kollat på sheshopping och där ligger de på 470 kr och uppåt.
  • Nienna
    Ljungfru skrev 2008-04-06 16:03:03 följande:
    JaJaha...Kollat på sheshopping och där ligger de på 470 kr och uppåt.
    Jag skickade en bild på en klänning jag ville ha till Millys och frågade vad det skulle kosta, de har inga "färdiga". Om du hittat nån du vill ha så kan du ju alltid maila de andra Kina-företagen och fråga vad den skulle kosta där.
  • Nienna
    Ljungfru skrev 2008-04-06 16:03:03 följande:
    JaJaha...Kollat på sheshopping och där ligger de på 470 kr och uppåt.
    Jag skickade en bild på en klänning jag ville ha till Millys och frågade vad det skulle kosta, de har inga "färdiga". Om du hittat nån du vill ha så kan du ju alltid maila de andra Kina-företagen och fråga vad den skulle kosta där.
Svar på tråden Ny kina tråd!!