• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Fröken G

Nikkig, Kul att du tycker det. Såg i ditt galleri att du också var förtjust i klänningar med band. Jag vacklar mellan band eller klänning med drapering samtidgt som jag vill ha den stilren. Inte helt lätt. Tycker du att klänningen ser stilren eller tvärtom?

• Nikkig

Jag tycker den är riktigt stilren och elegant. Personligen så tycker jag inte om sånna "gräddbakelser" utan mer åt det hållet din klänning är! Den är verkligen superfin. Nu har jag ju beställt, annars hade jag övervägt den du tittar på! Absolut!

• Fröken G

Jag har tittat på den här klänningen länge men så har jag hela tiden tittat efter andra, men faller alltid tillbaka på den.
    Vad har du förresten beställt för klänning?

• bridesilly

usch nu är man där återigen när man går och väntar på klänningar, det kommer vara som att gå på nålar i flera veckor ju Men det blir värt besväret när dom kommer sen

• Ringbärarn

Nu har jag fått bilderna på min färdiga klänning från Millys =) Jag visste om att broderierna inte skulle bli exakt likadana, men första blicken på klänningen är jag verkligen nöjd. Ska göra några små justeringar. Sen är det bara att vänta tills klänningen kommer i min hand =)

• Ankan80

Jättefin klänning!

Ringbärarn skrev 2008-04-08 08:49:06 följande:
    Nu har jag fått bilderna på min färdiga klänning från Millys =) Jag visste om att broderierna inte skulle bli exakt likadana, men första blicken på klänningen är jag verkligen nöjd. Ska göra några små justeringar. Sen är det bara att vänta tills klänningen kommer i min hand =)
  • Nienna
    Ringbärarn skrev 2008-04-08 08:49:06 följande:
    Är det den med svarta broderier i ditt galleri? Gud, vad läcker den var!!!
  • Ringbärarn

Tack! Japp, det är den med svarta broderier. Vi tänker köra svart/vitt tema =)

Svar på tråden Ny kina tråd!!