• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly

Så nu har jag ordnat med 1koo att dom fixar dragkedja istället för knappar. Är det inte obekvämt att sitta i klänningen om det är massa knappar baktill? va säger ni som har knappar?

• Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-10 15:21:43 följande:
    Beställde mina klänningar från Kanacca den 7:e mars, borde de inte bli klara snart?! Har mailat Choice men får ingen närmare detaljerad info.. Någon med erfarenhet??
    Vilket datum betalade du? dom börjar sy när pengarna finns inne. Brukar gå på 4 veckor.Fast du beställde flera stycken eller?
  • ROM2008

Thailand, jag menar att jag betalade den 7:e mars
    M.a.o. borde jag kunna förvänta mig att de är klara närsom kanske?! Tack för svar!!

Ljungfru, fattar inte riktigt menar du att Kanacca sytt klänningen på bilderna eller att du beställt en likadan? *trög*

• Ljungfru

Jag skall beställa klänningen på bilden (kanaccabilden)
    Valde mellan de två klänningarna i galleriet, men det blev den rosa men med broderade applikationer med inspiration från den andra klänningen (mailade bild på den). Fast den skall vara ivoryvit.

• Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-10 21:44:21 följande:
    Thailand, jag menar att jag betalade den 7:e mars M.a.o. borde jag kunna förvänta mig att de är klara närsom kanske?! Tack för svar!!Ljungfru, fattar inte riktigt menar du att Kanacca sytt klänningen på bilderna eller att du beställt en likadan? *trög*
    Dom mailar när dom skickar iväg den.Dyker säkert upp i nästa vecka* håller tummarna*
  • ROM2008

Ljungfru, jamen då förstår jag!

Thailand, tack . Jag hoppas på det!

• Camilllla

ROM2008: Tror nog också den är klar när som helst Spännande!

• Ankan80

Mica o Krille:

Jättefin klänning. Sitter ju perfekt!
    Grattis!!

• Ringbärarn

Mica o Krille:
    Superfin klänning! Ser ju ut att sitta som en smäck =)

• spoven

Nu har jag beställt en klänning ifrån Kina, närmare bestämt från Milly Bridal.
    Jag skickade ett kort på en annan klänning och nu har vi haft mycket mailkontakt för att få den att bli som jag vill ha den så det känns riktigt bra faktiskt. Ska bli sååååå spännande
    Wish me luck!

Svar på tråden Ny kina tråd!!