• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Thailand 08
    Ljungfru skrev 2008-04-10 08:29:53 följande:
    Jag skall beställa klänning!!!!Kanacca gör de ändringar jag vill ha så nu skall jag ordna med betalning och ta måtten.Bara 199 $ kostar den också, trots ändringar, det är ju löjligt billigt.
    Är det den du har bild på i ditt galleri? Rena drömmen :)
  • Linda och Hannes

Oj va fin din klänning är! Hoppas vi får se en IRL-bild snaaaaart!
    jojo matte skrev 2008-04-10 08:13:26 följande:

provade min klänning lite nu på morgonkvisten... men får vänta på muina tärnor så dom kan hjälpa mej.. annars får jag den inte att sitta kvar då den måste snöras åt :P men den ser verkligen sååå fiiiin ut :D testade med skorna så att jag skulle veta om det funkade med färgskillnaden och klackhöjden.. och av vad jag kunde dömma så kan jag ha skorna jag köpt :D jag älskar dom så det gjorde mej ännu lyckligare! broderierna på klänningen är helt fantastiska :) fick med lite extra "pärlor" och tråd oxå :)ååh hoppas verkligen att jag kan prova den ikväll!!
  • ROM2008

Mica och Krille, du ser super super fin ut! Dottern (?) måste tycka att du ser ut som en riktig prinsessa!!!

Måste fråga också adressen till Millys, vad är den nu igen? Vet att det står i tråden men det brukar gå snabbare att fråga .
    Ska länka dit en vän..

• ROM2008

Beställde mina klänningar från Kanacca den 7:e mars, borde de inte bli klara snart?! Har mailat Choice men får ingen närmare detaljerad info.. Någon med erfarenhet??

• Mica o Krille
    ROM2008 skrev 2008-04-10 15:05:40 följande:
    Mica och Krille, du ser super super fin ut! Dottern (?) måste tycka att du ser ut som en riktig prinsessa!!! Måste fråga också adressen till Millys, vad är den nu igen? Vet att det står i tråden men det brukar gå snabbare att fråga .Ska länka dit en vän..
    Ja, min dotter tyckte jag var en prinsessa. Hihi.

Tack alla! Den sitter verkligen som gjuten! Så lycklig!!
  • Ljungfru

Ja, det är kanaccaklänningen i galleriet, fast med mer bling-bling, med axelband och utan släp.

Thailand 08 skrev 2008-04-10 13:20:48 följande:

Är det den du har bild på i ditt galleri? Rena drömmen :)
Svar på tråden Ny kina tråd!!