• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • sviiden

Äntligen har mina kinaklänningar kommit!
    Jag beställde och betalade dem 18 februari och bad dem att jag skulle få dem vecka 15. PÅ tisdagen 8 april damp de ner hos tullen. Jag hade inga som helst problem, beställde två olika slags klänningar, så som de såg ut på bilden. Fick måttkartorna följande dag, skickade de samma vecka. Någon enstaka fråga hade jag per email, fick svar med en gång.

Och de är superläckra! Ska försöka få upp bilder i galleriet så ni får se.

Så jag kan verkligen rekommendera Kanacca.

• sviiden
    sviiden skrev 2008-04-11 09:13:09 följande:
    Äntligen har mina kinaklänningar kommit!
    Kan tillägga att jag beställde sammanlagt 4 hellånga festklänningar till mina tärnor.
  • spoven

Den var ju jättevacker! Blir nog hur fin som helst!!

Ljungfru skrev 2008-04-10 22:11:55 följande:
    Jag skall beställa klänningen på bilden (kanaccabilden) Valde mellan de två klänningarna i galleriet, men det blev den rosa men med broderade applikationer med inspiration från den andra klänningen (mailade bild på den). Fast den skall vara ivoryvit.
  • weddinggirl08

Mätte ni med de underkläder ni ska ha på? Eller med era vardagsplagg? Jag är lite mullig och kommer behöva forma kroppen lite med nåt som håller in. Så frågan är om jag ska köpa det under innan jag mäter?

• Humlanhubbe

Igår beställde jag äntligen min klänning!Bild finns i galleriet!Som en bonus har jag fått tag i en äkta MS,helt fantastiskt erbjudande jag inte kunde missa!Är såå glad o nöjd!

• Blivande Dahlin

Min klänning befinner sig hos lillsessan, ska hämta den efter jobbet ikväll. Skickades i måndags hade inte väntat mig den förrän kanske nästa vecka! Gissa om jag blev glad när jag fick mailet 7.47 i morse!

• Vicka81

Ljungfru: Jättesnygg! Hade oxå valt den rosa :)

Sviiden: Jag tror det finns bildtvång här...

• Nienna
    Vicka81 skrev 2008-04-11 13:50:26 följande:
    Sviiden: Jag tror det finns bildtvång här...
    Absolut!
  • sviiden
    Nienna skrev 2008-04-11 14:04:28 följande:
    Absolut!
    Så där ja, nu fanns det bilder
Svar på tråden Ny kina tråd!!