• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • josefinelinden

ooo nu har jag beställt klänningen från Paula... inte helt lätt modell men ska nån klara av att kommunicera det så är det hon. hon är ju fan magisk! yay!

• Jenkan 1

Beställt brudklänningar från Millys samt Sheshopping. Vilken skillnad i kvalitet och tyg!!!!!! Millys klänning var såååå mkt bättre i jämförelse med klänningen från Sheshopping, såväl tyg som passformen på klänningen (samma mått skickades till båda fabrikerna). I och för sig tog det hela 2 månader innan jag fick klänningen från Millys medan beställningen från Sheshopping tog 2,5-3 veckor. När jag fick klänningen från Sheshopping tyckte jag den var super men när jag sedan kunde jämföra med klänningen från Millys så var det med hästlängder Millys slog Sheshopping. Kan även varm rekommendera korsettsnörning i ryggen istället för dragkedja eller knappar då det är mycket lättare att få klänningen att sitta perfekt på kroppen.

• Humlanhubbe
    josefinelinden skrev 2008-04-14 18:42:41 följande:
    ooo nu har jag beställt klänningen från Paula... inte helt lätt modell men ska nån klara av att kommunicera det så är det hon. hon är ju fan magisk! yay!
    Jag håller med!Gud vilken tjej!Kanonservice!Hon har nu skeppat min från USA!La ju vantarna på ett äkta ex av MS Olympia i förra veckan =)
    *kan inte vara gladare*
  • ROM2008

Humlanhubbe, Ms olympia?? *nyfiken*

Jenkan, kul att klänningen blev fin!!

• Humlanhubbe
    ROM2008 skrev 2008-04-14 21:28:30 följande:
    Humlanhubbe, Ms olympia?? *nyfiken*Jenkan, kul att klänningen blev fin!!
    Maggie Sottero's Olympia..se länken:
    www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A3332
  • Grodan81

Jasså... du var en av de lyckliga som hittade din designer-klänning via Lillsessan.

Har mailat henne om att hon kan hålla utkik efter en spets-Jim Hjelm till mig. Vore riktigt kul med en äkta!
    (Hon hade precis sålt exakt en sån som jag ville ha fast i stl. 38. Jag söker en 36:a)

Annars ska jag nog beställa en kopia via henne eller Kanacca.

Humlanhubbe skrev 2008-04-14 21:29:54 följande:
    Maggie Sottero's Olympia..se länken:www.maggiesottero.com/dress.aspx
  • Humlanhubbe
    Grodan81 skrev 2008-04-14 21:43:02 följande:
    Jasså... du var en av de lyckliga som hittade din designer-klänning via Lillsessan. Har mailat henne om att hon kan hålla utkik efter en spets-Jim Hjelm till mig. Vore riktigt kul med en äkta!(Hon hade precis sålt exakt en sån som jag ville ha fast i stl. 38. Jag söker en 36:a)Annars ska jag nog beställa en kopia via henne eller Kanacca.
    Ja vilket sammanträffande!Den är en size större än jag har..men kan jag inte snöra in den lagom så syr jag in den..Det avr en mkt lockande erbjudande o jag föll för det stenhårt!Men lika glad är jag för det =)
  • ROM2008

HumlanHubbe, den är jättevacker! Hoppas den passar!! Har lillsessan börjat med äkta vara också alltså?? Jag får nog kika in hos henne igen!

• Humlanhubbe

Ja hon har visst börjat med outlet på äkta designerklänningar =)!Håll ögonen öppna du =)

ROM2008 skrev 2008-04-14 22:30:29 följande:
    HumlanHubbe, den är jättevacker! Hoppas den passar!! Har lillsessan börjat med äkta vara också alltså?? Jag får nog kika in hos henne igen!
  • Ljungfru

Konstigt vilken tomhet som infinner sig då man bestämt sig och beställt klänning.
    Jag är helt nöjd och tvivlar inte på att det blir bra med den, men helt plötsligt skall jag inte längre surfa runt och kika på brudklänningar.
    Både tomt och samtidigt skönt.

Svar på tråden Ny kina tråd!!