Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
ska du gifta dig så snart så satsa på en butik att köpa ifrån där det går snabbare att få hem sina kläder
www.gojane.com där får du klänningen på en vecka kolla under formals
Jag kan gott rekommendera Kanacca. Fick mina 4 klänningar alltså på två månader. Man behöver inte särskilt mycket erfarenhet för denna shopping. Jag betalade via PayPal när jag beställde, fick måttkartorna som jag mailade sen. Sen bara att vänta.
Men som sagt, det kan komma tullavgifter som "positiv" överraskning. Det beror mycket på storleken och tyngden på paketet om det passerar tullen eller inte.
Beställt och betalat klänningen!!! Skickat måtten nu
Nyfiken på om du fått klänningen!
Blivande Dahlin skrev 2008-04-11 12:42:12 följande:
Hej hej alla kina-fantaster!
Letar efter lillsessans sida... serenity-nånting eller hur....? Nån som har länken?
Kramis
Hej Allihopa!
Är det någon som har en aning om vad frakten kostar från ellie weddings?
Hejsan allihopa
Håller på att maila fram och tillbaka med Milly ang en klänning. Det är inte en utav deras egna utan från ett annat ställe. Klänningen skall vara dels i organza tyg. Nu har jag läst att det finns olika sorters orgnaza, siden och polyester. På Milly använder de något som heter 2080 Organza. Jag frågade dem eftersom jag var rädd att organzat skulle vara glansigt. De svarar att det inte är glansigt och att det är av bästa kvalitet för polyesterorganza. Är det någon som vet något om detta tyg eller kanske tom har beställt klänning med organza i från Millys. Snälla hjälp mig. Nu vågar jag inte beställa längre.