• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Amazonen

Fröken G - Kan du inte beställa tygprov från Millys? Jag gjorde det för att bättre se färgerna. De kostade $1 styck och kom efter ca 10 dagar!

• Fröken G

Jo, jag har satängen sen tidigare och har beställt organzan idag. Är lite otålig bara hade tänkt göra en beställning denna veckan, men nu får jag ju skjuta på det, suck.

Amazonen skrev 2008-04-13 17:15:39 följande:
    Fröken G - Kan du inte beställa tygprov från Millys? Jag gjorde det för att bättre se färgerna. De kostade $1 styck och kom efter ca 10 dagar!
  • Vicka81

Min klänning är på väg!!! AAAhhh!!!!! Jag dör av OTÅLIGHET!!!!

• Äntligen är det min tur

Ohhh NU har jag beställt mina klänningar från Millys.

Känns sååå skönt. Lite nervöst men...
    Jag prutade 10% också hehehe...

• Vicka81

hur lång tid brukar leveransen ta??

• bridesilly

Ni som har beställt från 1koo

* Uppdaterar dom om hur långt dom har kommit eller måste man maila och tjata på dom?

• ohlala

hur många klänningar beställde du, Äntligen är det min tur?

hmm...tycker det är rätt tacky att pruta på ett så lågt pris såvidare man inte beställer typ som whole saler. räknade ut att mina tärnklänningar kostar 330 kr styck och min brudklänning drygt 1300 kr. Så pruta på det vore skrattretande...

• bridesilly

på tal om kinaklänningar så kan man rösta på vem som ska bli amelias omslagstjej..där finns någon med som vi känner igen

• blivande fru carlsson

Beställde min känning från Kancca för exakt 15 dagar sedan. Räknar ner och Längta .......

• Vinterbruden 08

Vem då??

bridesilly skrev 2008-04-14 12:50:39 följande:
    på tal om kinaklänningar så kan man rösta på vem som ska bli amelias omslagstjej..där finns någon med som vi känner igen
Svar på tråden Ny kina tråd!!