• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Ljungfru

Cremevit eller benvit

weddinggirl08 skrev 2008-04-08 14:15:23 följande:
    Jag är kanske lite koko men ivory? Benvit? alltså inte kritvit?
  • weddinggirl08

Ja det var det jag tänkte. förstår mig inte heller på kanaccas färgkarta. Svårt att se. Men jag beställer via mail så bör väl kunna förklara mig

• jojo matte

coolt med den svarta brodyren :)
    jätte fin!!

Ringbärarn skrev 2008-04-08 08:49:06 följande:
    Nu har jag fått bilderna på min färdiga klänning från Millys =) Jag visste om att broderierna inte skulle bli exakt likadana, men första blicken på klänningen är jag verkligen nöjd. Ska göra några små justeringar. Sen är det bara att vänta tills klänningen kommer i min hand =)
  • bridesilly

gör 1koo precis som klänningarna ser ut på bilder eller ändrar dom typ från knappar baktill till dragkedja?

• lilltass

Hej!

Jag beställde min klänning från Milly för nån vecka sen men jag har inte hört nåt från dem. Det står att betalningen har gått igenom och så kan man se det där schemat där det står när den är beräknad att vara färdig. Men jag trodde de skulle höra av sig via mail eller nåt? Eller brukar det var tyst från dem när man har beställt? Vet ni?

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-08 15:15:19 följande:
    gör 1koo precis som klänningarna ser ut på bilder eller ändrar dom typ från knappar baktill till dragkedja?
    Det beror väl på om man bett om det eller inte? Har man bett om det ska de ju ändra.
  • Nienna
    lilltass skrev 2008-04-08 16:02:19 följande:
    Hej!Jag beställde min klänning från Milly för nån vecka sen men jag har inte hört nåt från dem. Det står att betalningen har gått igenom och så kan man se det där schemat där det står när den är beräknad att vara färdig. Men jag trodde de skulle höra av sig via mail eller nåt? Eller brukar det var tyst från dem när man har beställt? Vet ni?
    Har du betalat och ev. fyllt i måttabell och skickat den så ska det inte vara några problem. Står det om de börjat med klänningen eller inte?
  • bridesilly

har bara sagt att det ska va som på bilden och då antar jag att dom gör med knappar? kanske det är smidigare med dragkedja...hmmm..svårt

Nienna skrev 2008-04-08 17:39:29 följande:
    Det beror väl på om man bett om det eller inte? Har man bett om det ska de ju ändra.
  • lilltass
    Nienna skrev 2008-04-08 17:40:29 följande:
    Har du betalat och ev. fyllt i måttabell och skickat den så ska det inte vara några problem. Står det om de börjat med klänningen eller inte?
    Jo jag förstår det som att de har börjat med klänningen men det är inte alldeles enkelt att läsa av deras schema. De har kastat om datumen lite tror jag.
Svar på tråden Ny kina tråd!!