• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-03 23:15:43 följande:
    Thailand, jaha! Visste inte att du hade en firma som sålde klänningar!
    Kan ju inte berätta allt
  • ROM2008

Thai, Jo, men det tycker jag faktiskt att du borde gjort . Jag menar vi har ju hängt i samma forum i tja en månad eller så! *ler* Men vad kul!! . Kan man beställa genom dig då?

• Thailand 08
    ROM2008 skrev 2008-04-03 23:29:14 följande:
    Thai, Jo, men det tycker jag faktiskt att du borde gjort . Jag menar vi har ju hängt i samma forum i tja en månad eller så! *ler* Men vad kul!! . Kan man beställa genom dig då?
    jag hänger ju här som privat person
  • Linda och Hannes

Nyfiken... Kan vi få se bilder???
    //Linda
    Hanna och Jonatan skrev 2008-04-02 13:27:42 följande:

AHHHHHHHH!!!!!!!!Jag fick min klänning från Kanacca igår!!!!!GALET!! Fatta vad underbar den är eller??!!!! Helt otroligt vacker!!! Den ser ut som att den skulle kunna vara sydd för en prinsessa! Jättevackra broderier över hela klänningen, massa söta små små pärlor och ett helt perfekt handarbete! Jag säger bara WOW!Åhh, jag ska lägga in bilder så fort jag kan så att ni kan få se!!Jag är så lycklig så jag nästan spyr nu! =DJag ska skicka en summa pengar till den som sydde min klänning på Kanacca, för den ser ju ut att vara värd 10 000:- lätt!!!Åhh, de är ju underbart duktiga där i Kina!Återigen, kommer med bilder!!!Puss på er!!
  • Linda och Hannes

Måste bara säga att du har nog en av de finaste ringarna jag sett... suckar lite avundsjukt...
    //Linda

valkyriana skrev 2008-04-03 15:40:13 följande:
    asg vilken halshuggning...
  • Linda och Hannes

Den sitter som en smeck på dig!!! Jättefin!!!
    //Linda

Ankan80 skrev 2008-04-03 08:59:18 följande:
    Nu har min klänning kommit. Den är superfin!!Precis som jag beställde. Mycket fina broderier och sömmar.På klänningens spetstyg finns det massor av paljetter och kristaller. I klänningen finns det skenor vid bysten och den har en inbyggd underkjol. Tyvärr är bilderna inte så bra! Men ni ser ungefär iaf.
  • valkyriana

Tack! Vad glad jag blir!

Linda och Hannes skrev 2008-04-03 23:50:36 följande:

Måste bara säga att du har nog en av de finaste ringarna jag sett... suckar lite avundsjukt... //Linda
  • Ankan80

Jag ville ju också kolla
    Följer alla Lillsessans brudar lite extra ju (eftersom jag är en av dem)

Min första klänning så också lite annorlunda ut i början. Man har liksom en egen bild i huvudet och när det inte stämmer blir

Blivande Dahlin skrev 2008-04-03 21:10:35 följande:

Åhh tack för alla gulliga kommentarer. Var inte helt 100 första gången när jag kollade på bilderna, men lillsessan fick mig att kolla på den med andra ögon. Självklart kommer den att se bättre ut på mig istället för en figurlös docka!Humlanhubbe: Japp från fabriken via lillsessan.Mica o Krille & ROM2008, ja har extra ilägg för att framhäva bysten :))Lägger in fler bilder sen när jag har fått hem den och den sitter på riktigt!
Svar på tråden Ny kina tråd!!