• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Humlanhubbe
    grabbarna skrev 2008-04-01 21:24:43 följande:
    jättesnygg...jag provade på en affär innan jag beställde och märkte ganska snabbt att axelbandlöst inte var min grej jag ser jättedum ut! hon som jobbade där använde dock lite mer diskret ordval som det där var kanske inte riktigt din modell
    Hehe..ja de är ju rätt artiga då man struttar runt i alla möjliga olika kreationer Själv känns axelbandslöst som klippt o skuret-jag gillar mina axlar o min hals faktiskt Men innan jag fann Min blåsa var jag helt övertygad om att jag skulle ha en halterneck..mkt snyggt!
  • Fröken G

Ankan, Vad har du beställt din klänning ifrån? Är också i beställningstagen.
    Såg at ni gifter er den 6 september. Det gör vi också .

Ankan80 skrev 2008-04-01 11:34:04 följande:
    Hehe...givetvis!!
  • Thailand 08

Väntar på besked från Kanacca ang.en balklänning till en kund,så jag går oxå i väntans tider...IGEN!

• Blivande Dahlin

*Oxå ny här!* Beställer via lillsessan och väntar bilder idag!! Längtar!

• bridesilly

vilka tider på dagen/natten besvarar 1koo mail?

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-02 07:54:39 följande:
    vilka tider på dagen/natten besvarar 1koo mail?
    Fram till 10-11 nån gång har jag haft mailkontakt med dem. Det står ju på deras sida "US PACIFIC STANDARD TIME 17:00-01:00 AND LONDON TIME 01:00-09:00" och London-time är väl en -1 h från oss?
  • Nienna

Thailand 08 skrev 2008-04-02 00:10:44 följande:

Väntar på besked från Kanacca ang.en balklänning till en kund,så jag går oxå i väntans tider...IGEN!
    Spännande! Har försökt komma in på Kanaccas sida sen igår, men det går inte. Tänkte leta efter en billig klänning som man kan ha som TTD-klänning.
  • bridesilly

snälla någon som har paypal, när man registrerar sig vad betyder check your card statement for your code? vart gör man det ? fattar inte

• Nienna

Check your card statement for your code betyder att man ska kolla sitt kontoutdrag för koden, men det låter ju amerikanskt. Ska kolla på Paypals sida och se om kommer på nåt...

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-02 08:36:37 följande:
    snälla någon som har paypal, när man registrerar sig vad betyder check your card statement for your code? vart gör man det ? fattar inte
    I vilket steg ska man göra det?
Svar på tråden Ny kina tråd!!