• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly

jaaaa gör det, jag vill ha coola bilder med mig i brudklänning gone wild tycker absolut du ska göra.

japp den korta i rött är till semestern så jag kan vara fin på middagar

Nienna skrev 2008-04-01 10:33:34 följande:
    Åh, vad fina! Ska du ha den korta i rött?Jag har ju en klänning här hemma (som jag köpte på ebay), har satt ut den på annons, men jag kanske ska behålla den och ta TTD bilder med?! Den är aningens för liten, men det spelar ju ingen roll om jag ändå ska trasha den!!! Åh, nu blev jag alldeles exalterad, det ska jag ju såklart göra!!!
  • bridesilly

kika här om du inte redan har gjort det

www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m2673470.html

Nienna skrev 2008-04-01 10:33:34 följande:
    Åh, vad fina! Ska du ha den korta i rött?Jag har ju en klänning här hemma (som jag köpte på ebay), har satt ut den på annons, men jag kanske ska behålla den och ta TTD bilder med?! Den är aningens för liten, men det spelar ju ingen roll om jag ändå ska trasha den!!! Åh, nu blev jag alldeles exalterad, det ska jag ju såklart göra!!!
  • Nienna

Det ska jag absolut göra! Har redan flera platser här hemma i byn jag kan tänka mig att vara på... Vi ska ju gifta oss nere vid sjön, sen går det en bäck genom skogen och på vissa ställen är den så där älvskog-lik eller vad man ska kalla det. Kan se det framför mig med grönska och softade bilder.

• bridesilly

kommer nog bli grymt snygga bilder

Nienna skrev 2008-04-01 10:55:01 följande:
    Det ska jag absolut göra! Har redan flera platser här hemma i byn jag kan tänka mig att vara på... Vi ska ju gifta oss nere vid sjön, sen går det en bäck genom skogen och på vissa ställen är den så där älvskog-lik eller vad man ska kalla det. Kan se det framför mig med grönska och softade bilder.
  • Ankan80

Tjohoo!! Min klänning är nu i Sverige. Då kommer den till mig innan helgen...*längtar*

• Nienna
    Ankan80 skrev 2008-04-01 11:23:28 följande:
    Tjohoo!! Min klänning är nu i Sverige. Då kommer den till mig innan helgen...*längtar*
    Åh, vad spännande! Du vet väl att vi kräver bilder inom en halvtimme efter att du fått hem den?!
  • brumme lisa

Är det någon som vet hur lång tid leveras från Kina kan ta?
    Vet att mina klänningar, från 1koo, blev klara förra vecka och nu klättrar jag på väggarna av otålighet...

• Nienna

brumme lisa skrev 2008-04-01 13:36:30 följande:

Är det någon som vet hur lång tid leveras från Kina kan ta?Vet att mina klänningar, från 1koo, blev klara förra vecka och nu klättrar jag på väggarna av otålighet...
    5-7 dagar sa de till mig, så innan denna vecka är slut kanske du har klänningarna.
Svar på tråden Ny kina tråd!!