• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Jag har inte haft tid att hänga här på länge eftersom jag har haft flera sjuka barn här hemma.
    Vilka har fått sina klänningar? Man vill ju in och snoka i deras gallerier.
    Någon som har lust att uppdatera mig lite?

• ohlala

är det ngn supergullig underbar bride2be/nybliven brud som pallar lägga ut närbilder på sömmar/tyg/broderier och dyl...eller kanske skicka via mail?

Den personen är jag evigt tacksam!!!

• MrsThurhagen

Hej har frågat här förut tror jag men hittar inte :-S... Hur mycket går frakten på? Ungefär?

• bridesilly

varifrån?

MrsThurhagen skrev 2008-03-31 16:53:39 följande:
    Hej har frågat här förut tror jag men hittar inte :-S... Hur mycket går frakten på? Ungefär?
  • MrsThurhagen

skiljer det mycket från de olika? Har kikat på kanacca o 1koo

• bridesilly

på 1koo står det på varje vara vad frakten kostar. tror frakt kostnaden är ungefär densamma från kanacca

MrsThurhagen skrev 2008-03-31 16:55:02 följande:
  • Nienna
    MrsThurhagen skrev 2008-03-31 16:55:02 följande:
    Kanacca har gratis frakt, Millys & 1koo tar ca 50-55 dollar.

MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!! Den är helt underbar och passar suveränt, dock lite lång, men jag har inte provat med klackar än. Har inte fått till några bra kort, så jag funderar på att visa den för sambon ändå så han kan knyta korsettsnörningen riktigt och fota fina bilder. Åh, vad glad jag är! Har haft ont i magen de senaste dagarna då jag fått för mig att den ska vara för liten...
  • Mica o Krille
    Nienna skrev 2008-03-31 17:01:14 följande:
    Kanacca har gratis frakt, Millys & 1koo tar ca 50-55 dollar.MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!! Den är helt underbar och passar suveränt, dock lite lång, men jag har inte provat med klackar än. Har inte fått till några bra kort, så jag funderar på att visa den för sambon ändå så han kan knyta korsettsnörningen riktigt och fota fina bilder. Åh, vad glad jag är! Har haft ont i magen de senaste dagarna då jag fått för mig att den ska vara för liten...
    Grattiiiiis! vad roligt.
  • Meiia

Någon som beställt från lillsessan? Är det värt pengarna att gå genom dom eller är det bäst att beställa direkt från kina? Någon som kan ge råd?

Svar på tråden Ny kina tråd!!