Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Har försökt maila till Millys för att höra mig för hur det går med mina klänningar, men mailen kommer inte fram!
Detta är mailen jag använt vid all tidigare kontakt csbscom@yahoo.com.cn
Nä, det har varit lite segt med mailen den sista veckan.
Hade tänkt beställa den i brons i mitt galleri, men nu har jag bestämt att sy en själv. Så då förlorade dom dom slantarna.
Äntligen har jag fått mått tabell och färgkarta från 1koo och inbetalningsuppgifter så snart jag har gjort iordning alla måtten så ska här handlas beställas
Måste ha HJÄLP NU! Har precis beställt från Kanacca en klänning, men måste jag betala den på engång med paypal? Eller kan jag vänta. Har gjort ett konto men då står betalningen på engång. Vill ju prata med dom först på Kanacca för jag ska eventuellt beställa en till klänning.........
Lindan77, eftersom du inte betalar någon frakt på dina klänningar från Kanacca kanske det inte spelar så stor roll om du får dem i olika paket? I annat fall tycker jag att du kontaktar dem och säger att du vill beställa en till och få en ny faktura på dem båda. Lycka till!
Bridesilly, har du beställt nu?!
Nienna, hur går det?? Har du hämtat din klänning än?? *nyfiken*
Nienna: Fick du din klänning idag?
ROM2008 & Thailand 08 - Kommer den idag så kommer den med bussgods vid 16,30. Hämtar barnen från dagis/fritids 16 och sen går vi och hänger på macken tills bussen kommer. Så rapport kommer vid 17! Om den kommer så ska jag försöka hinna ta bilder också, innan sambon kommer hem annars så kommer de i morgon.
Då får vi vara nyfikan ettag till
väntar med spänning, Nienna!