Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
om klänningen inte finns på någon av sidorna kan de göra klänningen ändå?
men skit... skulle precis beställa men mitt kort funkar inte heller Först skrev jag fel och valde china som land, då gick det men när jag backade för att ändra till sverige så gick det inte?! Trodde visa alltid funkar...
Teneriffa 09 skrev 2008-03-26 08:45:41 följande:
är det säkert med paypal? inte dumt att ha sitt kort nummer på en site så?
Jag tror att man kan lita på PayPal edtersom väldigt många av de stora (och små) nätföretagen använder sig av deras tjänster.
okej jag är väl lite fånig med det där antar jag
jag har handlat från ebay i 4 år och användt de och det är ingen fara är du rädd så skaffa ett kort som du sätter in den summan som ska dras
Hm, mailade 1koo igår och bad att få trackingnr på mitt paket, fick det och gick in på DHL:s sida, knappade in det och fick se att det stod "Leverans genomförd inga leveransbesked att vänta", den 25:e mars men jag har ju ännu inte fått nåt paket. Har mailat DHL och frågat var paketet kan vara.
Om jag inte kan få nåt bra svar från dem ska jag ringa mitt postkontor som jag redan är förbannad på eftersom de inte kan skicka ut avier när jag får utlandspaket som fastnat i tullen. Fick en påminnelseavi igår för mina klänningar från gojane, men originalavin satt kvar på paketet!!!
Men det borde väl komma med DHL?