• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Cissit

Vad less jag blir. Nu har jag försökt betala fakturan till millys massa gånger,både igår och idag, både med mitt kort och med fästmannens och det står bara "det funkar inte med det här kortet, försök med ett annat" :(( Ska prova ett tredje kort ikväll när fästmannen kommer hem men annars vet jag inte vad jag ska göra :(

• Car0line

Gud så jag velar, vem ska jag beställa ifrån, Kanacca, 1koo eller Millys??
    Hade nästan bestämt mig för Kanacca då jag fick höra att många är missnöjda med passformen. Så nu funderar jag på 1koo ist, Millys läste jag oxå en del skit om, gahh vad detta är svårt!!!
    Självklart så är det ju så att inte alla blir nöjda oavsett vem man köper ifrån, men vem rekomenderar ni??
    Jag ska beställa en brudklänning och en tärnklänning som inte finns i deras sortiment, bilder finns i mitt galeri för er som vill se.

• MrsThurhagen

Vad har du hört? Hittat en klänning där jag gärna vill ha

Car0line skrev 2008-03-27 16:34:28 följande:
    Gud så jag velar, vem ska jag beställa ifrån, Kanacca, 1koo eller Millys?? Hade nästan bestämt mig för Kanacca då jag fick höra att många är missnöjda med passformen. Så nu funderar jag på 1koo ist, Millys läste jag oxå en del skit om, gahh vad detta är svårt!!!Självklart så är det ju så att inte alla blir nöjda oavsett vem man köper ifrån, men vem rekomenderar ni??Jag ska beställa en brudklänning och en tärnklänning som inte finns i deras sortiment, bilder finns i mitt galeri för er som vill se.
  • Vicka81

Har ni haft med eller utan bh när ni tagit era mått?

• Thailand 08
    MrsThurhagen skrev 2008-03-27 17:19:13 följande:
    Vad har du hört? Hittat en klänning där jag gärna vill ha
    Ta bara ordentliga mått,helst hos en sömmerska.
  • tolonta

Också litet förvirrad över vart man bör beställa... Och hittills har ingen på Kanacca svarat på mina mail. Någon som har ¨någon annan e-mail adress att skicka till?

• Pingi

Cissit- Jag fick inga kort att funka till millys utan var tvungen att föra över pengar till paypal kontot och sedan använda deras send money knapp och helt ignorera invocen millys sänt.

• bridesilly

va lång tid det tar mellan mailen från 1koo, en dag eller två varje gång. På så sätt tar det ju lättelång tid om man ska beställa något därifrån.

Ni som har skickat in bild till dom hur gör man när man ska beställa? Får man bara faktura via mail eller måste man göra en formell beställning på deras hemsida på något vis?

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-27 20:53:54 följande:
    va lång tid det tar mellan mailen från 1koo, en dag eller två varje gång. På så sätt tar det ju lättelång tid om man ska beställa något därifrån.Ni som har skickat in bild till dom hur gör man när man ska beställa? Får man bara faktura via mail eller måste man göra en formell beställning på deras hemsida på något vis?
    Jag sa bara att jag ville beställa, då fick jag en måttabell jag skulle fylla i och en adress som jag skulle betala till via Paypal.
Svar på tråden Ny kina tråd!!