• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Zilba

Halloj!
    Ni som beställt från Millys och har skrivit här tex. att nu har de börjat sy. Hur vet ni??
    När jag loggar in med min e-post står det bara status-paid.
    Har ni mailat och frågat eller finns det att läsa någonstans?
    Är ju jättenyfiken på hur det går!
    Kram

• Zilba
    Pyron skrev 2008-03-26 19:06:39 följande:
    Jag fick ett nummer på klänningen som jag skriver in här:cbs.sharoi.com/default.aspOch då kan jag se statusen
    Tack för svar!
    Var det på Millys???
  • Grodan81

Klänningen ser skitsnygg ut rent ut sagt! Vad kul! Roligt att du har lite mer spetsdetaljer än tidigare beställare... (väldigt intressant från mitt perspektiv eftersom jag vill ha en spetsklänning). Tror du kommer bli supernöjd med de sista juseringarna som du beskrev...
    Håller tummarna för dig och din spets...

Ankan80 skrev 2008-03-26 14:48:35 följande:
    Tackar!Den är fotad med vanlig kamera så man ser inte alla kristaller och pärlor som skall vara på den...
  • Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-03-26 17:29:30 följande:
    Mica o Krille!Din klänning ser också fin ut!!Vad skall ni göra för ändringar?
    Det ska bli mer broderier + de ska bli lite mörkare, så de syns mer. Tyget på livet ska inte vara så skrynkligt, plus den lilla snedklippta kjolen ska inte heller vara så skrynklig. Typ det.

Själv då?
  • bridesilly

kan man tjatta med dom på 1koo? adress?

• Pyron

Japp det var på millys

Zilba skrev 2008-03-26 19:45:09 följande:
    Tack för svar!Var det på Millys???
  • Ankan80

Ok...den ser fin ut nu, så då kan den bara bli ännu finare

Jag skall inte göra så stora ändringar på min.
    Annat spänne, mer spets på linningen samt tygpanel bakom snörningen är väl det som behövs för att få den helt klar.
    Den kommer nog skickas redan i morgon .

Mica o Krille skrev 2008-03-26 19:59:33 följande:

Det ska bli mer broderier + de ska bli lite mörkare, så de syns mer. Tyget på livet ska inte vara så skrynkligt, plus den lilla snedklippta kjolen ska inte heller vara så skrynklig. Typ det.Själv då?
  • Ankan80

Tack Grodan81!
    Nu skall den bara passa mig med.

Grodan81 skrev 2008-03-26 19:59:17 följande:
    Klänningen ser skitsnygg ut rent ut sagt! Vad kul! Roligt att du har lite mer spetsdetaljer än tidigare beställare... (väldigt intressant från mitt perspektiv eftersom jag vill ha en spetsklänning). Tror du kommer bli supernöjd med de sista juseringarna som du beskrev...Håller tummarna för dig och din spets...
Svar på tråden Ny kina tråd!!