• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • tofflisar

Jag ska nog beställa från Sheshopping. Otroligt bra service so far! Jag vill ha en del ändringar på min klänning och de verkar förstå precis hur jag menar. Beställer i veckan när mina tärnor valt vilka klänningar de vill ha.

• blivande fru carlsson

Igår lördags jag min brudklännning från kancca!
    MEN Jag har ännu INTE fått något formulär att fylla i storkelen. Hur har ni andra gjort?

• ROM2008

Blivande fru Carlsson, har du beställt i lördags men inte fått något formulär?(Förstår inte riktigt vad du skrev). Beställde du custom made? Maila och fråga om du inte fått något i morgon, de brukar ju vara så snabba. Nu har det ju iofs varit helg också så då kanske det är lite extra att fixa på måndagen..

Tofflisar, lycka till med beställningen!

• Vicka81

Funderar på en klänning från sheshopping. står att det är skattefritt, får man då betala de extra 25% som läggs på om man beställer från tex usa? hmmm....

• Fröken G

Yea

Åh, är det WG0601 från Millys som du har beställt. Den klänningen fundrar jag också på. Den ser jättefin ut. Har allt gått smidigt. Är den lika fin som du väntat dig? Hur många lager är den i? Har du köpt underkjol till?

Yea skrev 2008-03-24 16:32:42 följande:
    tack tack!!enligt mig är de skibra, har inte beställt från andra, skulle inte våga heller=PKvaliten är så grym bra, riktig tjock och tung är den. Servicen är i toppklass, fast de borde bli bättre på engelska=Pmen de säger till när de inte fattar, iaf hon som jag hade sa alltid till. Min är ju i ivory färgad, och den är grym snygg, eftersom att de har light champange, så kan den blir minst lika fin. Detaljerna syns ju mer när man har ivory och champange färgade klänning (det tro jag iaf). Men du ska nog föreställa dig färgen lite mörkare i verkligheten, för min ivory färgade klänning känns lite mörkare i verkligheten. Linda och Hannes skrev 2008-03-22 23:28:37 följande:
  • blivande fru carlsson

Hej ROM2008

När jag gjorde beställningen fanns det ingenstans att fylla i storleken, endast 4-12 free stod det.
    Man kunde inte välja custom made eller regular size någonstans....
    Fattar inte vart jag ska gå in för att skriva in mina mått.
    Hur gjorde du?
    Jag har redan bet via paypal och Kanacca har svarat att beställningen är gjord och att jag ska fylla i sizr form men jag har inget sådant! Hjälp!

• blivande fru carlsson

oj size ska det vara...

• Vicka81

å förresten! när ni tar mått, hur gör ni då? drar åt eller mäter exakt mått runtom?
    vill ju att klänningen ska sitta uppe (dragkedja)! mäter ni med eller utan bh? shit va svårt...

• loveisalive

Så..nu är klänningen beställd. WG0601 från MillyBridal. Spännande värre...
    Yea: är det den klänningen du har? Det ser iaf ut som den. Den ser superfin ut!!!!

• Yea

aa det är den, Allt gick jättebra, och den är mycket finare än vad jag förväntade mig. Den har chiffong över sen tror jag det är satin tyg, men sen har den en annan slags fodring eller vad man ska kalla, som är ihop syd med satin(eller det kanske är taft)Är inte så duktig på sånt. Den har inte så jättemånga lager som sagt, men den är riktig tung, så den väger en hel del.
    Och ja, jag köpte till en underkojl, frågade de vilken som passade bäst, och de rekomenderade nr två och tre, kommer ej ihåg vilka nr de hade. =)

LOVEISALIVE: ja, det är den, den är jättefin, hoppas din blir lika fin som min, och att du blir lika nöjd som jag blev med min;)

Fröken G skrev 2008-03-24 20:27:12 följande:

YeaÅh, är det WG0601 från Millys som du har beställt. Den klänningen fundrar jag också på. Den ser jättefin ut. Har allt gått smidigt. Är den lika fin som du väntat dig? Hur många lager är den i? Har du köpt underkjol till?
Svar på tråden Ny kina tråd!!