• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Linda och Hannes

Yea:
    Guuu va glad jag blir att din klänning blev så fiiin!
    Då är det sant som jag hört, att Millys nog är bäst på marknaden när det gäller kvalité och service.
    Jag vill oxå köpa en likadan som din fast champagnefärgad.
    Tror du det skulle passa? Du som vet hur klänningen ser ut på riktigt menar jag.

//Linda

• bridesilly
    Yea skrev 2008-03-22 18:13:19 följande:
    Så nu la jag upp en till bild framifrån=), den är så fin i verkligheten, på bild blir den inte lika fin. Detaljerna är sååå välgjorda, trodde inte den skulle vara så fin, och så välgjord, man ser inte ens sömnad inifrån.jojo matte skrev 2008-03-22 17:54:04 följande:
    den är så otroligt fin Grattis en supervacker klänning
  • Camilllla

Yea: Klänningen ser verkligen välarbetad ut!

Linda och Hannes: Jag vet inte om jag instämmer om att Millys är bäst på marknaden vad det gäller service, men det beror väl på vem man pratar med där osv...

Grodan81: Jag provade i butiker för att få en känsla av vad jag ville ha.. Och sen skadar det ju inte att få en uppfattning om storlek också

Jag har sån ångest och nervositet över min klänning, vill bara att den ska dyka upp så jag vet om den är bra eller inte..!
    Har fortfarnde inte lyckats med trackingen...

• Mica o Krille

Yea, jätte fin klänning!!!

Jag har inte fått se bilder på min ännu... Fotografen hade sprungit bort.. Morr.
    På mån-tis hoppas vi på nu. Gaaah...

• Ankan80

Jag skall också få se bilder på min snart .
    Den skulle vara mycket bättre än den förra .

• bridesilly

Om jag bara får svar snart av 1koo på det jag behöver veta så kommer jag beställa klänningar därifrån ska bli spännande

• Synthetic
    Yea skrev 2008-03-22 18:02:45 följande:
    TAck, är verkligen super nöjd med den=)Tog en bild framifrån, men den är taget från långt håll och syns inte så bra.
    Otroligt fin Grattis!
  • brud080808

hejsan, är så kär i denna klänning, millys kan göra en replica av den för totalt 230+55usd, det får väl betecknas som bra? klänningen finns i galleriet mitt

• brud080808

btw, den görs i :it is made in taffeta and satin and tulle.
    Är det bra, ni som vet

Svar på tråden Ny kina tråd!!