• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • The Bumblebee

jojo matte skrev 2008-03-21 10:13:30 följande:

nu fick jag precis reda på att det inte går att göra kjolen fylligare då tyget är för tungt.. men jag tyckr den är fin som den e.. (på bilderna jag la upp)
    Jättevacker klänning, verkligen!
    Usch, jag får inte kolla på några fler klänningar nu börjar ju snart ångra mig... Jag har ju min i Lillsessans (eller iaf hos hennes medarbetares) händer nu - men det dröjer åtskilliga veckor innan den blir färdig...
  • Ankan80

Sweetheart betyder hjärtformad ringning.

WillesMama skrev 2008-03-21 08:58:06 följande:
    Hej!Nu har jag fått svar på mina frågor av choice på Kanacca. Jag undrade om de kunde tillverka en klänning efter en bild som jag skrev ovan, och de kunde de, till den nätta summan av nästan 1600 inkl shipping. Super!Men nu är jag lite sugen på den andra klänningen i mitt inlägg ovan också. Jag vill ha den med korsett och utan axelband. Det gick bra skrev hon, men så skrev hon även: "If make the dress strapless, then the neckline will be straight or sweetheart neckline."Vad betyder detta? Vad är sweetheart neckline?Tusen tack om ni vill svara=)
  • Ankan80

Jojo matte:
    Jättefin klänning. Tycker den är perfekt som den är!!!

• Ankan80

Min nya klänning är snart klar
    Den andra brann ju upp i postbilen här i Sverige .

• Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-03-21 12:07:08 följande:
    Min nya klänning är snart klar Den andra brann ju upp i postbilen här i Sverige .
    Nä men fy!
    Hoppas vi får se bilder. På den nya alltså.
  • Camilllla

jojo matte: Superfin klänning! Personligen tycker jag inte alls kjolen behöver mer tyg Hur mycket fick du betala för den?

När jag ser alla andras fina färdiga klänningar blir jag nästan sugen på axelbandslöst själv, men samtidigt så har jag ju gjort valet att jag vill ha axelband.. Så egentligen är det nog bäst så, bara det att man vill ha allt på en gång

• Grodan81

Hejsvej,... följer tråden slaviskt men har inte haft så många inlägg ännu.

Fråga: Ni som fått hem era klänningar, är det någon som tagit med dragkedja? Det kan ju bli lite knixigare med passform då slog det mig. Men den klänningen som jag vill ha måste jag ha en dragkedja... så jag undrar helt sonika; är det någon som köpt med dragkedja och där det har passat?

• öland2008

Jag har dragkedja i min och den satt helt perfekt:) Köpte från sheshopping// Lycka till:)

• Grodan81

ÅÅhh, vad bra! Alltid skönt att höra bra upplevelser. Det har varit så många som beställt med korsett-rygg den senaste tiden så jag blev lite fundersam om en vanlig dragkedja skulle kunna ställa till problem...

Tack!

öland2008 skrev 2008-03-21 14:25:18 följande:
    Jag har dragkedja i min och den satt helt perfekt:) Köpte från sheshopping// Lycka till:)
  • Princess Nightingale
    Ankan80 skrev 2008-03-21 12:07:08 följande:
    Min nya klänning är snart klar Den andra brann ju upp i postbilen här i Sverige .
    Hahaha, tank vilken rolig historia att beratta for brollopsgasterna, och for att inte tala om de eventuella barnbarnen

Hoppas din klanning kommer snart!
Svar på tråden Ny kina tråd!!