• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • ROM2008

Camilla, ok! Så en månad ifrån betalning tills dess att de skickar?! Tack för svaret! Jag betalade för knappt två veckor sedan så då kanske jag kan hoppas på att få se min klänning dimpa ned i lådan i slutet av april i vart fall! *glad*
    Lova att man får se en bild när din underbara skapelse kommit hem också!

• ROM2008

Munchkin, Det är ju nästan löjligt billigt! Speciellt med dollarkursen som råder just nu! Kan knappt handla två klänningar på H&M för den summan . Härligt!!

• brumme lisa

Nienna: Tack! Fick svar från 1koo idag och klänningarna är klara den 25e så det är vaäl bara att vaänta...

• brud080808

Hur lång tid brukar det ta innan ni får svar från millys? skrev ett mail i förrgår men har inte hört nått, ja jag vet att det inte är "någon tid" men man är ju nyfiken på vad de har att säga

• Synthetic
    brud080808 skrev 2008-03-20 09:29:13 följande:
    Hur lång tid brukar det ta innan ni får svar från millys? skrev ett mail i förrgår men har inte hört nått, ja jag vet att det inte är "någon tid" men man är ju nyfiken på vad de har att säga
    Jag pratar ju med deras företagsspråkrör så får svar inom 24 h alltid, men på vanliga brukar de ta allt från 24 h till 48
  • lbmarbrg
    brud080808 skrev 2008-03-20 09:29:13 följande:
    Gå in på Millys hemsida och chatta online... Mkt enklare och du får svar direkt... Där kan du även bifoga bilder på klänning etc.
  • brud080808

nu har jag fått svar! Skrev ett nytt mail, fick svar på tio minuter, chattade oxå, väldigt smidigt!

• Ljungfru

Jag tycker det är svårt.

På Millys sida ser allt likadant ut med de grå trista bilderna och Kanacca har så in i helskotta många bilder och jag fattar int hur de är sorterade. Tänker att någonstans i detta virrvarr finns väl den klänning som passar mig bäst, men hur hittar jag den?

• batwomen

Hej någon som vill lägga ut en länk till Kanacca?

Svar på tråden Ny kina tråd!!