Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Hejsan!
Finfin klänning! Millys ska va bra har jag hört! Funderar på likadan klänning fast i champagne. Hur mycket fick du ge för den med frakt och skatt? Nyfiken.
//Linda
Malva m 3 skrev 2008-03-19 06:21:58 följande:
jättefina klänningar!
Hej, jag är helt ny här och kommer nog att ställa massor av dumma frågor
Jag har sett ut min klänning på sheshopping.com, men till min stora sorg verkar den inte finnas kvar där. Som tur är har jag sparat bilder på den sen tidigare. Vet någon om man kan skicka bilder till tex 1koo eller kanacca och dem syr upp en likadan eller är det bara modellerna på deras hemsida dem syr upp? De är en Nordströms klänning.
Tack!
Så surt, Fick ett mail av 1koo att dom inte kan göra den kläningen i lila färg, trots att det fanns att välja vid beställning. Och nu kommer jag inte in på deras sida. Och snart ska jag iväg och jobba.
Det går bra att skicka bilder. Jag skickade bilder till millys, och nu får jag den som jag vill.
Va kul! Beställde du efter egna mått? Jag beställde nämligen min den 28 januari från Millys och jag fick besked igår att min skulle vara klar i mitten av april!!! Hjälp, en knapp månad till bröllopet...
Malva m 3 skrev 2008-03-19 06:21:58 följande:
Malva & nawla - Superfina klänningar! Förstår att ni är nöjda...
Linda och Hannes:
Jag gav 1700:- ink porto och en underkjol. Klänningen fstnade inte i Tullen så inget extra i skatt. Vet inte om portot kanske blev lite billigare då Nawla och jag bestälde tillsammans, men det är nog marginellt i så fall..
Tror att samma klänning fast i champang är jätte fin ! Ångrar lite att jag inte valde klänning i en ljus rosa färg, men feg som jag var så blev det Ivory..
Ringbärarn:
Ja vi beställde efter våra mått, är nog lättare att få klänningen att sitta bra då. Konstigt att din inte är klar förren April, då vi beställde i februari och fick våra nu..
Linda och Hannes skrev 2008-03-19 07:31:21 följande:
Ja, lite konstigt är det. Skickade ett mail till Millys bara för att kolla varför min dröjer så... Får väl se vad de svarar.
Malva m 3 skrev 2008-03-19 09:26:47 följande:
Jag fick mail från Millys där de vill veta längden på kjolen. Ska jag mäta från midjan och ner dit jag vill att kjolen ska sluta då?