• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly

ni som har beställt från 1koo, har ni beställt fler än en klänning och blir det isåfall samma fraktkostnad?

• bridesilly

spontant, nej. fler nöjda kunder från millys vad jag förstår

April2oo9 skrev 2008-03-16 22:13:48 följande:
    Kanacca, bättre än Millys?
  • Camilllla

April2oo9: Överlag tycker jag de flesta verkat nöjda på sistone, med både Kanacca, 1koo och Millys... Har fått för mig att Millys är lite bättre så hade jag haft tid hade jag nog beställt därifrån.

• April2oo9

Okej..Har kikat lite på bridaloutletstore eller nåt sånt, men dom var mycket dyrare än millys..

• Thailand 08

Kan bara säga att jag är supernöjd men Kanacca ,har beställt 2 klänningar och fler ska det bli!

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-16 22:13:09 följande:
    ni som har beställt från 1koo, har ni beställt fler än en klänning och blir det isåfall samma fraktkostnad?
    Jag beställde bara en, så jag kan tyvärr inte svara på din fråga.

Idag har Millys börjat med dotterns klänning! Och jag hoppas att 1koo har skickat min, har inte fått något svar på mitt mail. Synd att de inte har en chat-funktion som Millys har.
  • Synthetic
    April2oo9 skrev 2008-03-16 22:17:11 följande:
    Okej..Har kikat lite på bridaloutletstore eller nåt sånt, men dom var mycket dyrare än millys..
    och de säljer millyklänningar om du kollar bilderna exakt samma bilder som millys. Så de lär beställ från milly bridal.
  • Synthetic

Frågade milly bridal ang bridal outlet och svaret blev:

Thank you for your email. Yes, because they buy dresses from us, so we provide our pictures to them. Thank you!

Should you have any questions, please feel free to contact us. Thank you again for your email.

Best regards,

så man kan lika bra köpa direkt från milly och spara

• April2oo9

Ja herregud!

Dom tar ungefär hälften av vad bridaloutletworld skulle ta..

Svar på tråden Ny kina tråd!!