• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • loveisalive

Hej allihop!Jag har länge funderat på att beställa klänning WG0601 från Milly bridal, men inte hittat ngn här på forumet som köpt just den modellen..så jag undrar om det är någon som köpt just den modellen och kan berätta om ni är nöjda. Det börjar dra ihop sig nu tidsmässigt så jag måste snart få iväg min beställning, men det skulle kännas tryggare om jag visste att ngn annan köpt den och varit nöjd. Fö verkar ju de flesta vara nöjda med sina klänningar därifrån;)
    Jag är även tacksam för synpunkter på klänningen, även om ni inte köpt just den modellen:)
    www.millybridal.com/store/showimage.asp

• Synthetic
    loveisalive skrev 2008-03-15 03:33:06 följande:
    Hej allihop!Jag har länge funderat på att beställa klänning WG0601 från Milly bridal, men inte hittat ngn här på forumet som köpt just den modellen..så jag undrar om det är någon som köpt just den modellen och kan berätta om ni är nöjda. Det börjar dra ihop sig nu tidsmässigt så jag måste snart få iväg min beställning, men det skulle kännas tryggare om jag visste att ngn annan köpt den och varit nöjd. Fö verkar ju de flesta vara nöjda med sina klänningar därifrån;)Jag är även tacksam för synpunkter på klänningen, även om ni inte köpt just den modellen:)www.millybridal.com/store/showimage.asp
    den är en av mina fvoriter faktiskt
  • sommarbrud 080802

loveisalive den var jätte vacker!

• Mamasnest

Nu har jag mailat med Milly angående min klänning. De skickade en sketch och jag ville faktiskt ha lite ändring på den. Jag gav dem fria händer på axelbanden, bara hur breda jag vill ha dem, det ska bli spännande att se vad de gör av det.

• Leinen

Hejsan brudar! Jag har aldrig skrivit i denna tråd förut, men har följt den ett bra tag, det finns alltid så bra information här!
    Nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med en fråga. Jag har beställt en klänning från Millys och nu är den färdig och genom "tracking" funktionen har jag sett att den just nu befinner sig hos DHL i Tyskland
    Men jag trodde att man skulle få se bilder av den färdigsydda klänningen, innan de skickar iväg den, gäller detta bara för "egendesignade" klänningar alltså ? Har har det varit för er? Känner mig lite snopen, allt kanske är som det ska vara ? Och vad händer med klänningen om jag inte är hemma när DHL kommer ?

Tacksam för svar

• Bluebride

om DHL kommer när du inte är hemma så lämnar de en lapp så får du ringa dem och komma överens med dem, fick jag göra

Leinen skrev 2008-03-15 16:20:53 följande:
    Hejsan brudar! Jag har aldrig skrivit i denna tråd förut, men har följt den ett bra tag, det finns alltid så bra information här!Nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med en fråga. Jag har beställt en klänning från Millys och nu är den färdig och genom "tracking" funktionen har jag sett att den just nu befinner sig hos DHL i Tyskland Men jag trodde att man skulle få se bilder av den färdigsydda klänningen, innan de skickar iväg den, gäller detta bara för "egendesignade" klänningar alltså ? Har har det varit för er? Känner mig lite snopen, allt kanske är som det ska vara ? Och vad händer med klänningen om jag inte är hemma när DHL kommer ?Tacksam för svar
  • bridesilly

hur lång tid tar det för 1koo att sy upp en klänning?

• Bluebride

Ca månad ibland snabbare

bridesilly skrev 2008-03-15 22:19:24 följande:
    hur lång tid tar det för 1koo att sy upp en klänning?
  • bridesilly

tack tack

Bluebride skrev 2008-03-15 22:56:23 följande:
    Ca månad ibland snabbare
  • nawla

Har inte skrivit här tidigare men däremot läst massor eftersom jag beställt klänning från Milly´s.
    Fick i dag ett mail att klänningen är på väg! Gud va nervös jag är! Bild finns i mitt galleri. Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilden!!

Svar på tråden Ny kina tråd!!