• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • linzen80

har skickat min beställning till kanacca med lite ändringar,ändrat dom sneda axelbanden till raka och satt in lite pärlor i kjolen,finns i mitt galleri,vad tror ni?är lite orolig med måtten,jag har mätt ändå mot kroppen inte lämnat nån mm så det blir spännande att se hur den blir.

• bridesilly

tror den blir jättefin, enkel och klassiskt. fast den hade nog vart lika fin som den är med sneda axelband

linzen80 skrev 2008-03-14 11:55:23 följande:
    har skickat min beställning till kanacca med lite ändringar,ändrat dom sneda axelbanden till raka och satt in lite pärlor i kjolen,finns i mitt galleri,vad tror ni?är lite orolig med måtten,jag har mätt ändå mot kroppen inte lämnat nån mm så det blir spännande att se hur den blir.
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-14 11:55:01 följande:
    svårt att skaffa sig ett paypal konto?
    Nej, det tycker jag inte. Gå in på paypal.com, klicka på Sign up och följ anvisningarna.
  • bridesilly

okej tack

Nienna skrev 2008-03-14 11:57:59 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Gå in på paypal.com, klicka på Sign up och följ anvisningarna.
  • linzen80

jo den var jättefin med sneda band,men jag är rätt stor bystad,tror det hade blivit problematiskt att hitta en bh utan axelband som sitter kvar.

bridesilly skrev 2008-03-14 11:57:13 följande:
    tror den blir jättefin, enkel och klassiskt. fast den hade nog vart lika fin som den är med sneda axelband
  • Nienna
    Den blir säkert jättefin! Tycker den var fin som den var också, men jag skulle nog inte tycka om att ha något så långt ut på axlarna, antagligen skulle jag gå och dra i dem hela tiden.
  • Nienna

Jag har inte hört något ifrån 1koo idag, de sa ju i tisdags att klänningen skulle vara färdig och skickas idag... Men de har kanske skickat klänningen, utan att maila mig först.

• bridesilly

aha i see i see

• Bluebride

de har aldrig talat om för mig att de skickat i klänningarna

Nienna skrev 2008-03-14 12:01:51 följande:
    Jag har inte hört något ifrån 1koo idag, de sa ju i tisdags att klänningen skulle vara färdig och skickas idag... Men de har kanske skickat klänningen, utan att maila mig först.
  • Nienna
    Bluebride skrev 2008-03-14 12:22:28 följande:
    de har aldrig talat om för mig att de skickat i klänningarna
    Nä, fast jag bad ju speciellt om att få bilder mailade innan de skickade klänningen och det fick jag i tisdags. Men de hade gjort klänningen med släp och jag skulle ha utan, så de skulle ta bort det och sen skicka klänningen idag. Jag mailade och frågade i morse om den var färdig, men har inte fått nåt svar.
Svar på tråden Ny kina tråd!!