• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Bluebride

Du kanske maila dem så pass sent så att de hade slutat för dagen.

Nienna skrev 2008-03-14 12:25:30 följande:
    Nä, fast jag bad ju speciellt om att få bilder mailade innan de skickade klänningen och det fick jag i tisdags. Men de hade gjort klänningen med släp och jag skulle ha utan, så de skulle ta bort det och sen skicka klänningen idag. Jag mailade och frågade i morse om den var färdig, men har inte fått nåt svar.
  • Nienna
    Bluebride skrev 2008-03-14 12:36:45 följande:
    Du kanske maila dem så pass sent så att de hade slutat för dagen.
    Mailade dem före kl 7 i morse, så om de inte slutar före kl 14 så var det nog inte för sent... Jag har stenkoll på vad de har för tid där... Här är en jättebra sida: www.timeanddate.com/worldclock/results.html

Men det spelar ju ingen roll nu, antingen hör jag av dem på måndag eller så märks det när klänningen kommer.
  • Nienna

Däremot undrar jag vad de har för konstiga arbetstider där i Kina, jobbar de från tidig morgon till sen kväll eller? För mailen jag har fått har kommit allt mellan 1 på natten till 12 på dagen (svensk tid)...

• Vinterbruden 08

dom jobbar väldigt långa dagar för att matcha oss med andra tider.. Så ligger dom 7 timmar före oss

• Nienna

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-14 13:29:55 följande:

dom jobbar väldigt långa dagar för att matcha oss med andra tider.. Så ligger dom 7 timmar före oss
    Jo, att de ligger 7 timmar före vet jag ju, men de verkar ju jobba minst 12 tim/dag.
  • Vinterbruden 08

japp dom gör nog det...

• Nienna

Ja, snart ska jag iväg till mitt jobb, jag jobbar 4 timmar idag, alldeles lagom. Fast då pluggar jag ju heltid också...

• Vinterbruden 08

hahah ja absolut... Jag ska ha fjällstuga kontor mån-ons

• bridesilly

3 på natten svensk tid börjar de jobba i kina. klockan 9 på morgonen där då. dom jobbar säkert fram till 12 på dagen svensk tid skulle jag tro för däremellan har det vart lättast att få tag på abigale iaf.

Nienna skrev 2008-03-14 12:42:16 följande:
    Däremot undrar jag vad de har för konstiga arbetstider där i Kina, jobbar de från tidig morgon till sen kväll eller? För mailen jag har fått har kommit allt mellan 1 på natten till 12 på dagen (svensk tid)...
Svar på tråden Ny kina tråd!!